نیاز به زنجیره های عرضه مجدد و دوست داشتنی دوستانه مدتهاست که فرا رسیده است. شرکت هایی که زودتر از این شیفت ها سازگار شده اند ، اکنون بهتر است با چالش های ناشی از جنگ تجاری ایالات متحده ، همانطور که با رویکرد فررو نشان داده شده است ، به عنوان هانا کللند ، پوستر را حدس بزنید سازمان تحقیقاتی Globaldata بررسی می کند.
به عنوان بخشی از استراتژی یک دهه برای رشد فروش خود در ایالات متحده ، Ferrero در امکانات تولید آمریکای شمالی سرمایه گذاری کرده و مشاغل آمریکایی مانند Fannie May ، بازوی شیرینی سازی ایالات متحده Nestle (از جمله Nerds و Butterfingers) و Wells Enterprises (صاحب Halo Top) را به دست آورده است. علاوه بر این ، چندین مارک جهانی و اروپایی خود از جمله Kinder را معرفی کرده است. با این حال ، جدیدترین دامنه ایالات متحده آن به طور عمدی طعم دهنده های برخی از نمادین ترین محصولات آن ، از جمله Nutella Peanut و Dr Pepper Tic Tacs را آمریکایی می کند.
تاکتیک های بومی شده Ferrero نه تنها تأثیر تعرفه ها را کاهش می دهد بلکه با افزایش تقاضای مصرف کننده برای محصولات داخلی هماهنگ می شود. گلوبالq1 2025 بررسی جهانی مصرف کننده نشان می دهد که ۵۵ ٪ از مصرف کنندگان آمریکایی ادعا می کنند که رویدادهای سیاسی باعث افزایش آگاهی خود از کشور مبدا محصولاتی که آنها خریداری می کنند ، تأکید بر اهمیت بازاریابی کشور از منشأ در محصولات.* با گنجاندن طعم های مشخص آمریکایی مانند بادام زمینی و دکتر فلفل در پیشنهادات آن ، فوررو به طور مؤثر در مصرف کننده ها به عنوان کالاهای آن را تشویق می کند تا به عنوان محلی که محصولات آن را درک می کنند ، به عنوان محلی به عنوان کالاهای آن را تشویق می کنند.
این استراتژی با مصرف کنندگان طنین انداز است که به طور فزاینده ای از ملاحظات مالی و تمایل به حمایت از مشاغل محلی ، به ویژه در طی یک بحران مداوم در زندگی ، انگیزه می گیرند. ۶۱ ٪ از مصرف کنندگان ایالات متحده به شدت یا تا حدودی موافق هستند که آنها محصولات محلی را به دلیل مقرون به صرفه بودن در مقایسه با واردات ترجیح می دهند. *
یک رویکرد واکنشی به شوک های زنجیره تأمین دیگر کافی نیست. برندها باید در استراتژی های بلند مدت سرمایه گذاری کنند که در مقابل پویایی بازار غیرقابل پیش بینی ، ثبات و مقاومت را تضمین می کند. استراتژی محلی سازی موفق Ferrero به عنوان یک درس ارزشمند برای شرکت های جهانی که از پیچیدگی های جنگ های تجاری و عدم اطمینان اقتصادی استفاده می کنند ، خدمت می کند.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۵-۰۶-۰۷ ۱۳:۳۲:۰۸
عناوین بصورت هشتگ: #وبلاگ #مهمان #گسترش #فررو #از #تولید #ایالات #متحده #حرکت #تاکتیکی #قوی #را #در #دوران #عدم #اطمینان #تعرفه #اثبات #می #کند