پس از چند روز بسته بندی شده ، آخرین تکرار شیرینی و میان وعده ها پس از تعداد زیادی از نسخه های جدید از حدود ۱۰۰۰ مشاغل صنعتی ، درهای خود را می بندند.

در حالی که کمی تردید وجود دارد که شرایط بازار جهانی برای این بخش چالش برانگیز باشد ، این هفته در ایندیاناپولیس در مواجهه با ناراحتی های تطبیقی ​​، قدرت جمعی این صنعت را تأکید کرده است.

از تعرفه ها ، هزینه های مواد تشکیل دهنده و عدم قطعیت های اقتصادی عمومی ، موانع نظارتی پیرامون رنگهای محصول ، چنین موارد گسترده ای تأثیر مداوم بر این بخش دارد. با این حال ، همانطور که آمار فروش برای منطقه فاش کرده است ، ۵۴ میلیارد دلار بازار ایالات متحده در عزم خود برای رشد و توسعه به روشی مثبت ثابت است.

با لذت بردن از دومین بازدید من از ایندیاناپولیس ، مطمئناً “مهمان نوازی Hoosier” مشهور را که این شهر مشهور است ، احساس کردم. این در رستوران ها ، کافه ها ، زمین های بیس بال و در منطقه پر جنب و جوش آن در مرکز شهر ، که آن را به خانه ای ایده آل برای نمایشگاه شیرینی ها و میان وعده ها تبدیل کرده است ، قابل توجه است.

یکی از مهمترین دلایل انتقال آن از محل سابق خود در شیکاگو به ایندی ، قادر به ارائه فضایی برای شرکت های نوظهور اضافی است که دیگر در سایت قبلی خود در “Windy City” در دسترس نبود ، با ایندی در فضا و همچنین در Stakes Entertainment.

نکته قابل توجه ، این رویداد قرار است قبل از بازگشت به ایندیانا در سال ۲۰۲۷ ، به آخرین وگاس برود ، جایی که این رویداد به ویژه در بین شرکت کنندگان محبوب شده است – مخاطبان حدود ۱۴۰۰۰ بازدید کننده ثبت نام شده را جذب می کند تا آخرین روندها و نوآوری ها را در این بخش از جمله در ویترین تأمین کننده خود بدست آورند.

کمتر کسی ظهور شکلات دبی در منطقه را از دست داده است ، به طوری که تعدادی از تولید کنندگان با محصول شکلات لحظه ای درگیر می شوند ، و همچنین به بررسی ترجیح مداوم برای طعم های ترش و همچنین ترکیب های عطر و طعم منحصر به فرد که مصرف کنندگان خواستار آن هستند ، می پردازند.

به شخصه ، نمایش امسال به دلایل مختلفی برجسته خواهد شد – روح شادی مداوم آن ، اشتیاق بسیاری از افراد در پشت مارک های بزرگ و کوچک به طور یکسان و روحیه مشترک که بسیار شواهد بوده است.

از امثال Ferrero ، Hershey ، Mars ، Pladis ، Barry Callebaut و Mondelez نسخه های جدید جدید را برای سال ۲۰۲۵ ، تا هر یک از SME های کوچکتر با ارائه های متمایز خود ، از جمله مجموعه ای از میان وعده های تازه در “Start-Street” که مانند یک نسخه مخصوصاً جذاب است ، استفاده می کند.

در (ایمیل محافظت شده) یا رسانه های اجتماعی ConfectionProd یا صفحات LinkedIn ما در تماس باشید



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۵-۰۵-۱۵ ۰۶:۳۱:۰۷
عناوین بصورت هشتگ: #شیرینی #میان #وعده #با #روحیه #انعطاف #پذیر #پرتاب #های #جدید #به #هم #نزدیک #می #شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *