از هر کسی در دنیای بازاریابی بپرسید که دقیقاً چگونه می توانید به جمعیتی هدفمند شوید و به طور همیشگی پاسخی دریافت خواهید کرد که باید به هر سن و پیشینه آنها ، با توجه به شرایط خود و سکوها و رسانه های ترجیحی ، به مردم دسترسی پیدا کنید.

این بسیار زیاد برای رویکردهای فروش جدیدترین دامنه های شیرینی پزی در سراسر جهان صادق است ، که دیده می شود تولید کنندگان از همه ابعاد در کمپین های خود خلاقیت بیشتری پیدا می کنند تا با مخاطبان خود درگیر شوند.

در واقع ، این مورد در این هفته در مورد مریخ بسیار مورد بود ، زیرا برند پرچمدار آن Twix با یک کمپین جدید که در اطراف پیام بسیار مستقیم “دو بیش از یک” است ، در مرکز صحنه قرار گرفته است-که ممکن است به خودی خود یک قدم جسورانه برای بشریت از نظر ادبی به نظر نرسد ، اما این جمله ساده وقتی زنده می شود با یک فیلم یوتیوب پویا که شامل یک قطعه قطعه قطعه قطعه قطعه قطعه قطعه قطعه قطعه شده است ، زنده می شود. شما واقعاً انتظار چنین درمانی را برای یک آگهی شیرینی سازی ، که با نوع براقیتی که باعث می شود تقریباً مانند صحنه فرار از فیلم های Pulp Fiction یا Death Race باشد ، به دست آورده اید. بدون شک تأثیر دارد.

علاوه بر این ، به عنوان بخشی از یک کمپین بزرگ ۷۰ میلیون دلاری ، این شرکت قرار است تعدادی از فعالیت ها را راه اندازی کند (به دلیل آهنگ پشتیبانی شده از تأثیرگذار “Twixmas”) ، در سایر کانال های رسانه های اجتماعی از جمله Tik Tok ، Meta و Snapchat – اهداف خود را به صورت مربع در زیر جمعیتی زیر ۳۵ قرار می دهد. این به وضوح به عنوان “نقطه شیرین” برای بسیاری از مارک های شیرینی پزی دیده می شود ، و دیدن اینکه آیا نسل های جوان در واقع به مارک کلاسیک می روند که به راحتی با آنهایی که در براکت بیش از ۴۰ سنی هستند ، بسیار طنین انداز می شوند ، بسیار جالب خواهد بود.

بدیهی است که مریخ در بازاریابی بلندپروازانه خود تنها نیست ، همانطور که این هفته توسط Perfetti Van Melle مشاهده شده است ، زیرا در صدد احیای یک کمپین مورد علاقه در قالب پیوند Coca-Cola خود است ، که یک قدم جلوتر آزمایش “کک منفجر شده” و منتس را انجام می دهد. اکنون به شکل “Fizzooka” است که در یک بازی ویژه بازی با پدیده بازی Global Fortnite ایجاد شده است.

این تولید کننده این بار فاصله کامل را طی کرده است ، در واقع در ایجاد ۳۰ Fizzookas ماکت در دنیای واقعی ، که طی دو هفته آینده به طرفداران خوش شانس این برند توزیع می شود و در معرض دید بسیاری از میلیون ها هوادار در سراسر جهان قرار می گیرد. این مطمئناً قطعه ای از طلای بازاریابی است که با تعامل بسیار جالب به نسل بازی بر روی چمن خود می رسد.

علاوه بر این ، شرکت ها نشان داده اند که آنها مایل به رفتن به سطح خارج از این در سالهای اخیر به نام بالا بردن مشخصات یک برند هستند ، همانطور که در کمپین TAC بسیار به یاد ماندنی Tic TAC مشاهده شده است ، که آن را در پی رؤیت های “UFO” از کشتی های TAC بدنام که ممکن است یا ممکن است منشأ فوق العاده ای نباشد ، ابداع کرده است.

در پی برخی از بینش های بالقوه به یاد ماندنی از ET براق متمایز ، Ferrero الهام بخش به موقع در شروع مأموریت برای ارسال برند واقعی TIC TAC خود به فضا بود ، که مطمئناً به طرفداران این برند الهام بخش بین قاره ای می بخشد.

در (از طریق ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه های اجتماعی ConfectionProd یا صفحات LinkedIn ما در تماس باشید.



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۵-۰۳-۲۶ ۲۰:۵۳:۰۷
عناوین بصورت هشتگ: #دستیابی #به #نسل #Tiktok #برای #مارک #های #مهم #شیرینی #فروشی #پرداخت #می #کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *