در پی یک فصل تولید عمده مانند کریسمس، شاید اجتنابناپذیر باشد که در اوایل سال نو، آرامشی در فعالیتها وجود داشته باشد، که تقریباً مانند آرامش قبل از طوفان آتی طوفانی از رویدادها در طول بهار است که بسیاری از موارد را شکل میدهد. تقویم شیرینی پزی و کاکائو.
واضح است که برای هر کسی در صنعت تولید، در حقیقت به ندرت از نظر برنامهریزیها در طول سال کوتاهی میشود، و با وجود تعدادی از چالشها برای کسانی که در بخش شیرینیسازی هنوز بزرگ هستند، تصور اینکه کسی پای خود را بگذارد سخت است. به زودی
همانطور که از صفحات نسخه فوریه ما، که اکنون برای مشترکین منتشر شده است، خواهید دید، مقدار زیادی کار برای آماده سازی ISM و نمایش خواهرش ProSweets توسط مدیریت پشت این رویدادها انجام شده است، و در واقع در مجموع بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار درگیر هستند (جدیدترین موارد در این مورد را در مجله ما بخوانید)، اما اهمیت این رویدادها را دست کم نمیگیریم. تقویم خرید و تولید خرده فروشی.
اگرچه منصفانه است که بگوییم همه زمینههای توسعه محصول با آزمایشهای مربوطه خود روبرو هستند، اما برای کسانی که در تجارت شیرینیپزی، تنقلات یا نانوایی فعالیت میکنند، احتمالاً به راحتی به گزارش جدیدی از MarketsandMarkets مربوط میشوند که رشد چند میلیاردی پیشبینیشده را برجسته کرده است. بازار امولسیفایر
همانطور که بیان میکند، جهش در بخش عمدتاً ناشی از تمایل تولید به تلاش و صرفهجویی در هزینههای بودجههای تولید با مواد جایگزین است – بدون به خطر انداختن انواع سلیقههایی که مصرفکنندگان آن را دوست دارند و قدردانی میکنند. دستیابی به این یک اقدام متعادل کننده دشوار است، اما همانطور که بازدیدکنندگان از آخرین دوره کنفرانس جهانی شیرینی پزی شاهد بودند، برخی از مشاغل آینده نگر مانند پالسگارد وجود دارند که خود را برای برآورده کردن این تقاضا بسیار آماده کرده اند.
همانطور که گزارش جدیدی از Barry Callebaut در بازار شکلات یافت شد، به نظر میرسد که مصرفکنندگان هنوز مایل به پرداخت برای طیف محصولات برتر هستند، اگرچه بسیاری از بودجههای خانوار تحت فشار هستند، اما تمایل به کیفیت مقرون به صرفه نیز چیزی است که به ندرت، اگر همیشه تغییر می کند، صرف نظر از شرایط اقتصادی اساسی. اما یکی از نکات مهم آن این بود که ملاحظات اخلاقی در تولید پایدار به طور فزاینده ای خرید را در سطحی آگاه می کند که هرگز شاهد آن نبوده ایم. اما همانطور که پوشش دادیم، تولید در بالاترین سطح از شیوههای پایدار چیزی است که هزینههای اضافی را اضافه میکند – که بسیاری از شرکتها به درستی معتقدند ارزش سرمایهگذاری را دارد – اکنون فقط یک سوال متقاعد کردن خریداران است که کار درست را برای پرداخت هزینه بیشتر انجام دهند. شکلات و تنقلات به منظور حمایت از کسانی که در سراسر زنجیره تامین هستند، در زمانهای تنگاتنگ مالی یک کار چالش برانگیز است.
-با ایمیل (ایمیل محافظت شده) یا @laserstudio_iru یا از طریق صفحات لینکدین ما در تماس باشید
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۵-۰۱-۱۵ ۱۵:۱۶:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #جعل #مواد #برای #موفقیت #پایدار #در #قنادی