فقط یک بار هر سه سال یک بار ، روزهای شبکه Bühler در دفتر مرکزی شرکت سوئیسی در اوزویل ، سوئیس ، از زمانی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ رونمایی شده است ، بسیار تأثیرگذار به تقویم رویدادها ثابت کرده است.

همانطور که استفان شیبور ، مدیرعامل این شرکت در اوایل این هفته در یک جلسه توجیهی رسانه ای خاطرنشان کرد ، مطمئناً این رویداد از چند صد به طور قابل توجهی رشد کرده است ، تا بیش از ۱۰۰۰ نفر از سمت راست در سراسر بخش غذا و نوشیدنی در زنجیره های تأمین آن.

بسیار مهم ، به جای اینکه یک اجتماع اجتماعی ناب برای نیروی کار و مشتریان جهانی خود باشد ، برخی از داستان ها و پیام های واقعاً ملموس وجود دارد که این شرکت ساخته است که این رویداد را صادر کرده است ، که امروز (چهارشنبه) اعتبار واقعی در تأکید بر مأموریت اصلی شرکت برای ارائه پایداری بیشتر برای صنعت در کل را به پایان رساند.

از دیدگاه شخصی ، من در رویداد ۲۰۱۹ شرکت کردم که در آن مدیرعامل آن ، در کنار ایان رابرتز ، مدیر ارشد فناوری ، چشم انداز جسورانه ای برای ارائه کاهش عمده در انرژی ، زباله و مصرف آب در فعالیت های تجاری خود ارائه داد. این اهداف ، که در ابتدا تا سال ۲۰۲۵ ۳۵ ٪ تعیین شده بودند ، بعداً به ۵۰ ٪ در زنجیره های ارزش مشتریان خود رسیدند.

از آنجا که تجارت آزادانه تحت تأثیر قرار می گیرد ، در حالی که آن اهداف دقیق را کاملاً متوجه نشده است ، پیشرفت واقعی انجام شده است ، که ۱۱-۱۵ دسته آن ۵۰ ٪ کاهش در حداقل یکی از مناطق هدف را برای بهبود نشان می دهد. این به خودی خود نشان دهنده نشانه دلگرم کننده ای از تمام شرکتهای حاضر است که می خواستند کار درستی را برای کمک به هر راهی که می توانند در کمک به کاهش تولید گازهای گلخانه ای صنعتی که در سطح تسریع در تغییرات آب و هوا نقش دارند ، انجام دهند.

این یکی از مضامین اصلی هفته بود ، و تأکید کرد که اهداف خالص صفر سال ۲۰۵۰ در حال حاضر تحت فشار قرار دارد ، اما این بخش در کنار دولت ها و سایر صنایع ، به طور جمعی سخت تر از هر زمان دیگری کار می کند ، تا به معنای واقعی کلمه تأثیر عمده ای از آب و هوا را که تهدید کننده زنجیره های حیاتی کشاورزی برای کل بخش مواد غذایی و نوشیدنی است ، و بسیاری دیگر علاوه بر این.

این به طرز چشمگیری توسط یوهان راکستروم ، مدیر مؤسسه پوتسدام برای تحقیقات در مورد آب و هوا که ارائه کلیدی ارائه داده ها را نشان می داد ، داده ها را نشان می داد که نشان می دهد میزان گرم شدن کره زمین در یک دهه گذشته به طور قابل توجهی در جهت منفی تغییر کرده است ، به این معنی که تنها با تلاش های عمده همکاری می توان سلامت سیاره ما را واقعاً حفظ کرد.

یک سخنرانی جالب از مدیرعامل Nestle ، Laurent Freixe ، وی را دید که تصویری واضح از لزوم گوش دادن و تعامل با جوامع علمی ، دولت ها و شرکت های سراسر صنعت برای پرداختن به مسائل آب و هوایی و همچنین تأمین تغذیه کافی برای جمعیت همیشه در جهان که در دو دهه بعد از نزدیک ۱۰ میلیارد نفر خواهد بود ، ترسیم می کند.

به طور مشابه ، همچنین سهم عمده ای از توماس زوربوچن ، معروف به دکتر Z ، رئیس سابق علوم ناسا ، که سعی در تعادل بین هشدار دادن به چالش های آب و هوایی ما به طور فوری داشت ، بود ، و همچنین امیدوار است که اخیراً فناوری هایی مانند استقرار هواپیماهای بدون سرنشین برای نظارت بر سلامت جنگل می تواند نقش عمده ای داشته باشد.

نکته قابل توجه ، مسئولیت نظارت بر نظارت بر مأموریت ها به مریخ ، از وی نیز سؤال شد که آیا او می تواند انسان را که واقعاً روی سطح آن زندگی می کند تصور کند. پاسخ او کاملاً مصمم بود – “بله ، مردم در آنجا زندگی خواهند کرد ، اما به مراتب بیشتر به اینجا بر می گردد ، بنابراین رفع مشکلات ما در اینجا بسیار ساده تر خواهد بود.”

قرار دادن چنین مباحث سنگین در دستور کار ، آمیخته با بررسی موضوعات ارائه ارزش غذایی به مصرف کنندگان ، چگونگی تأثیر هوش مصنوعی در محل کار و نیاز به حمایت از نسل بعدی مشاغل استارتاپ/مقیاس و کارگران درست در سراسر زنجیره صنعتی و کشاورزی ، برای یک مناسبت بسیار اندیشه ایجاد شده است.

با امثال گروه غذایی گروه مواد غذایی کارگیل و مریخ که در یک ظرفیت صحبت در کنار مشاغل مستقل و نوظهور شرکت می کنند ، مطمئناً کمبود بحث و گفتگو وجود ندارد.

این یک گردهمایی جهانی است که مطمئناً برای برنامه التقاطی و جذاب خود که مخاطبان بین المللی متنوعی را به خود جلب کرده است ، در حافظه طولانی خواهد بود. پیام اصلی استارک با محوریت ادعای حامی علمی مبنی بر اینکه ما وقت خود را نداریم برخی از ما اعتقاد داشتیم که باید چالش های فشار آور دوران خود را برطرف کنیم ، بنابراین هر چه زودتر با هم کار کنیم تا حداکثر اثر داشته باشیم ، بهتر می شویم.

برای آینده سیاره ، در اینجا امیدواریم که این یک تماس است که به سرعت با سرعت انجام می شود.

در (ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه های اجتماعی ConfectionProd و صفحات LinkedIn ما در تماس باشید



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۵-۰۷-۰۲ ۰۹:۲۶:۰۸
عناوین بصورت هشتگ: #مقابله #با #تغییرات #آب #هوا #به #طور #جمعی #موضوع #اصلی #روزهای #شبکه #Bühler #را #تشکیل #می #دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *