با توجه به همه‌گیری مداوم ویروس کرونا، ملاقات‌های فیزیکی در سرتاسر جهان غیرممکن است، خوب است ببینیم کسب‌وکارها به صورت آنلاین غذای موضعی قوی برای فکر کردن، از جمله آخرین ارائه وبینار Tony’s Chocolonely را به نمایش می‌گذارند.

همانطور که قبلاً گزارش دادیم، ماموریت اصلی این شرکت برای کمک به بخش شکلات برای دستیابی به تولید ۱۰۰٪ بدون برده بسیار ستودنی است و این هدفی است که صنعت در هدف قرار دادن قابلیت ردیابی کامل فعالیت های شیرینی پزی بسیار به آن پاسخ می دهد.

در حالی که تونی و بسیاری دیگر از بازیگران پیشرو در بازار اذعان دارند که هنوز راه درازی در پیش است، تنها با انجام افکار ترکیبی است که موفقیت ملموس در این مشکل‌سازترین مسائل حاصل می‌شود.

ینزو ون زانتن (تصویر در حال ارائه وبینار خود) در صحبت برای Tony’s Chocolonely این هفته، بر این نکته تأکید کرد که تعامل شرکت با حدود ۶۵۰۰ کشاورز در بازارهای کلیدی غنا و ساحل عاج (که بین آنها حدود دو سوم تولید می شود. از کاکائو جهان)، یک ماموریت در حال انجام است. وظیفه ای که آنها با آن روبرو هستند بسیار گسترده است – با حدود ۲.۳ میلیون کودک در این دو کشور درگیر کار کودکان – ۹۰٪ به طور غیرقانونی بر اساس برآورد شرکت. این آمار شگفت انگیزی است که آنها سعی دارند به آن نفوذ کنند.

راه رسیدن به این هدف؟ خوب، از نظر آنها، کلید آن در ادامه افزایش آگاهی در میان مصرف کنندگان، و درک آنها از این است که واقعاً در اختیار آنهاست که با انتخاب هایی که انجام می دهند، تفاوت ایجاد کنند. همانطور که ون زانتن خاطرنشان می کند، شکلات تونی بسیار عمدی به گونه ای طراحی شده است که از نظر اندازه نابرابر باشد که نشان دهنده نابرابری است که هنوز در زنجیره تامین وجود دارد. کشاورزان معمولاً کمتر از ۱ دلار در روز درآمد دارند و این امر به میزان قابل توجهی کمتر از تعریف خط فقر سازمان ملل است که منجر به ایجاد مشکل بزرگی برای این کشورها شده است. در پاسخ، تونی حق بیمه تجارت منصفانه و همچنین پرداختی بیشتر از سوی شرکت برای کمک به افزایش دستمزد کشاورزان تا حدی که به عنوان دستمزد زندگی در نظر گرفته می‌شود، پرداخت می‌کند. این یک حرکت عالی از سوی یک شرکت واقعاً مسئول است، اما با اعتراف خود تیم، آنها نمی توانند به تنهایی این بخش را تغییر دهند.

اما آنها مطمئناً مسیری را برای ایجاد تغییر پایدار ایجاد می‌کنند، که از طریق افتتاح فروشگاهی در قلب آمستردام ادامه می‌یابد، که هم درآمد آن را افزایش می‌دهد و هم به بازار عظیم گردشگری پایتخت دسترسی پیدا می‌کند و این موضوع را در مورد چگونگی ایجاد اخلاقی منتشر می‌کند. شکلات در حال حاضر هنجار صنعت است نه استثنا.

این موضوعی است که ما همچنان در مجله خود برجسته می کنیم، زیرا بخش مرکزی صنعت ما است، که دیدن تلاش های شرکت هایی مانند این (که همچنین قصد دارد با کارخانه خود گسترش یابد تا مصرف کنندگان را بیشتر روشن کند) دلگرم کننده است. و همچنین برنامه‌های اقدامی که اکنون از شرکت‌هایی مانند Mondelez International، Mars، Olam، Barry Callebaut، Cemoi، Cargill و Ferrero در حال اجرا هستند، در مورد اینکه چگونه آنها به طور جمعی به دنبال ایجاد تفاوت در همکاری با دولت‌ها و سازمان‌های غیردولتی برای ایجاد تغییر هستند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، حل مشکل اساسی اساسی فقر روستایی چیزی نیست که بتوان آن را یک شبه حل کرد، اما اتخاذ موضع اخلاقی چیزی است که صنعت از آن استقبال می‌کند، و به درستی نیز چنین است.

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی @laserstudio_ir





برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۲۱ ۱۷:۲۹:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #Tonys #Chocolonely #دیگر #در #ماموریت #جهانی #خود #برای #شکلات #بدون #برده #چندان #تنها #نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *