هفته گذشته Food Ingredients Europe بینش‌های عالی صنعت را در مورد مجموعه‌ای از پیشرفت‌های عمده در این بخش ارائه کرد.

از شرکت‌های کوچک‌تر تا متوسط ​​گرفته تا شرکت‌های بزرگ‌تر، مطمئناً برخی از نوآوری‌های واقعی وجود داشتند که در تبلیغات تبلیغاتی قبل از نمایش ارائه شدند.

علیرغم مسائل تدارکاتی پیرامون نمایش در بحبوحه اعتصاب حمل و نقل در سراسر شهر، ما توانستیم با طیف وسیعی از مخاطبین کلیدی خود ملاقات کنیم که همگی برای بحث و گفتگو در این زمینه زیاد داشتند.

تا آنجا که به بازارهای شیرینی و نانوایی مربوط می شود، موضوعات جالبی پیرامون توسعه محصول در حال ظهور بود.

از صحبت با مشاغلی مانند Cargill، Olam، و Corbion (سینتیا مارمولجو از شرکت در تصویر) قابل توجه بود که تعداد فزاینده‌ای از مشتریان صرفاً به دنبال مواد خالص نیستند، بلکه به دنبال راه‌حل‌های ارزش افزوده بیشتری هستند.

این امر به ویژه در مورد بودجه تحقیق و توسعه شرکت ها که به طور فزاینده ای تحت فشار قرار دارند، صادق است، آنها اکنون به طور فعال به دنبال تامین کنندگان هستند تا در فرمولاسیون محصول مشارکت مستقیم داشته باشند.

در حالی که از یک طرف، این یک توسعه منطقی به نظر می رسد، به راحتی می توان تصور کرد که چگونه می تواند مشاغل کوچکتر مواد تشکیل دهنده را تحت فشار قرار دهد.

با این حال، با قضاوت بر اساس میزان شلوغی نمایش در زمان حضور ما در این رویداد، نکات مثبت زیادی وجود داشت که باعث خوش‌بینی شد.

همانطور که از نسخه جشن تولید شیرینی‌پزی ما مشاهده می‌کنید، انتظار می‌رود که بازار شکلات به‌ویژه طی چند سال آینده در سطح جهانی افزایش یابد، بنابراین این به نوبه خود بر سطح محصولات جدید و نوآوری‌هایی که برای بازار در بازار قرار دارند تأثیر خواهد گذاشت. آینده نزدیک.

در حالی که در واقع چالش‌های اقتصادی گسترده‌تری پیش روی بسیاری از بخش‌های صنعت وجود دارد، دنیای شیرینی‌پزی و نانوایی (اگرچه از تلاطم مصون نیستند)، همچنان حس انعطاف‌پذیری قوی‌تری از خود نشان می‌دهند.

با آدرس (ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه اجتماعی @laserstudio_ir در تماس باشید



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۲۸ ۱۹:۱۵:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #یک #ماموریت #موفق #مواد #اولیه #پاریسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *