همانطور که در ProSweets و ISM در ماه گذشته نشان داده شد، برخی از محصولات نهایی قابل توجه و همچنین تجهیزات در بخش بسته بندی و بسته بندی بازار شیرینی عرضه شده است.
البته تعدادی از چالشها بر این صنعت تأثیرگذار بوده است که شامل افزایش نگران کننده در هزینههای مواد اصلی، نگرانیهای لجستیکی برگزیت، و همچنین رسیدگی به تقاضای مصرفکننده بیشتر برای محدودههای سالمتر و برآوردن اهداف اصلی پایداری و زیستمحیطی است.
علیرغم چنین عواملی، سطح علاقه به طیفهای محصولات – بهویژه آنهایی که انتخابهای لوکس و ممتاز را در بخشهای قنادی و نانوایی ارائه میدهند، به نظر میرسد که الگوی رشد مداوم را نشان میدهد.
تحقیقات انجام شده توسط Research and Markets.com که پیشبینی میکند تا سال ۲۰۲۳ به ۲۳۷.۴ میلیارد دلار برسد، با نرخ سالانه ۳.۹ درصد رشد خواهد کرد.
در حالی که هیچ یک از ما یک گوی کریستالی نداریم، به نظر می رسد بادهای مخالف پیش بینی شده توسط برخی ناظران ممکن است آنقدر سخت نباشد که شما فکر می کنید.
با این حال، در بخشی که با چالش قابل توجهی در قالب واکنش رو به رشد مصرف کنندگان در برابر محصولاتی با سطوح نسبتاً بالاتر شکر و نمک مواجه شده است، فضای کمی برای رضایت وجود دارد.
در پاسخ، این صنعت در حال حاضر شروع به پرده برداری از پاسخ خود در زمینه محصولات فرموله شده، مانند محصولات نستله، با میله های Wowsome خود با ۳۰٪ شکر کمتری دارد، که به زمان زیادی برای توسعه محصول نیاز دارد.
دیگر تولیدکنندگان بزرگ راه این شرکت را دنبال میکنند، از جمله Mars Wrigley که به تازگی نسخههای کاهشدهنده قند بارهای Mars و Snickers خود را در چند هفته گذشته عرضه کرده است.
برای تجهیزات تولید شیرینی، شاید مهم ترین نکته این باشد که هنوز تبلیغات زیادی پیرامون تحولات صنعت ۴.۰ در مورد اینکه چگونه اینترنت اشیا (IOT)، نوآوری های بیشتری را در کارایی ماشین ایجاد می کند، وجود دارد.
این تمایل برای به حداکثر رساندن بازده تجهیزات در میان یک بازار بسیار رقابتی به وضوح در تعدادی از رویدادهای بین المللی که به عنوان تیم در سال گذشته در آن شرکت کردیم، از جمله ProSweets، Anuga Foodtec، IBA و همچنین Gulfood که اخیراً در دبی برگزار شد، آشکار شد.
پیشبینی میشود از صحبت با تعدادی از کسبوکارها در چند سال گذشته، نظارت دیجیتالی پیشرفته بر عملکرد، همراه با نیازهای خدمات، حوزههای اصلی تمرکز برای توسعهدهندگان ماشینآلات و نرمافزار به نظر میرسد، زیرا در سال ۲۰۱۹ به جلوتر میرویم.
واضح است که هیچ یک از اینها بدون تقاضای متناظر برای محصولات جدید که هیچ نشانه ای از کند شدن آن به زودی در سراسر جهان نشان نمی دهد ممکن نخواهد بود.
ما در مورد اخبار تجهیزات و برنامههایی برای رونمایی از ماشینآلات جدید برای سال ۲۰۱۹، پاسخ تشویقکنندهای قوی از سراسر صنعت دریافت کردهایم – با شگفتیهای زیادی که قرار است طی ۱۸ ماه آینده پیرامون Interpack 2020 راهی بازار شوند.
در حالی که بسیاری از تولیدکنندگانی که من با آنها روبرو شدهام، کاملاً از نیاز به تقویت تجهیزات خود با پتانسیل کامل آن در ارائه خطوط سریع، کارآمد و خودکار دیجیتال آگاه هستند، این احساس وجود دارد که علیرغم نیاز به چنین کاراییهایی، مشتریان به دنبال مصالحه در کیفیت نیستند. .
به طور کلی، دلیل واقعی برای خوشبینی در سراسر صنعت وجود دارد، که به سختی تلاش میکند تا محصولات شیرینیپزی جذابتری را با تجهیزاتی که همراه با حرکت بیوقفه برای سطوح بالاتر اتوماسیون در حال تکامل هستند، ارائه دهد.
– در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه های اجتماعی @laserstudio_ir
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۱۴ ۱۴:۵۵:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #یک #سال #نوید #با #وجود #چالش #های #تجاری