از زمانی که Great British Bake Off برای اولین بار در بریتانیا در سال ۲۰۱۰ نمایش داده شد، یک انقلاب پخت به آرامی اما مطمئناً در سراسر کشور راه یافته است.

فروش آرد و سایر مواد پخت از زمان پخش سریال همچنان رو به افزایش بوده است، اما این برای اقلام نانوایی تولیدی چه معنایی دارد؟

بر اساس مطالعه‌ای که توسط Mintel انجام شده است، فروش کیک‌های تولید شده در فصل GBBO کاهش می‌یابد، زیرا بسیاری از آنها دست خود را به پخت در خانه می‌کشند. بنابراین چه کاری می توانید انجام دهید تا محصولات پخته شده خود را برای مصرف کنندگان جذاب تر کنید؟
امروزه بسیاری از ما به دنبال زمان هستیم، و پیدا کردن زمان آزاد کافی برای تهیه یک کیک، به عنوان مثال، می تواند مشکل باشد. با این حال، افراد بیشتری به نوعی آن را پیدا می کنند و صدای میکسرهای برقی را می توان از بسیاری از پنجره های آشپزخانه شنید.

به عنوان یک تولید کننده محصولات شیرینی پزی یا در واقع یک خرده فروش، چند نکته وجود دارد که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید. آیا محصولات شما حسی خانگی دارند؟ شاید آنها باید. مصرف‌کننده‌ی باهوش مواد غذایی مانند گذشته نادر نیست، و برای اینکه یک محصول واقعاً در قفسه‌ها متمایز شود، باید چیز خاصی داشته باشد تا آن را از بقیه متمایز کند.

آیا از آسیاب صنعتگر آرد تهیه می کنید؟ آیا از تخم مرغ های آزاد استفاده می کنید؟ آیا بسته بندی شما خیلی رایج است؟ آیا کاری وجود دارد که بتوانید به محصولات خود احساس برتری بیشتری بدهید؟

البته همه اینها فقط پیشنهاداتی هستند، و ممکن است شما ایده های خود را داشته باشید – ما مطمئن هستیم که دارید. نکته این است که برای ترغیب نانوای فقیر خانگی به مغازه ها، مطمئناً باید یک مزیت داشته باشید.
مایلیم از شما در مورد اینکه شور و شوق پخت خانگی چه تأثیری بر عرضه شما داشته است بشنویم. برای تازه نگه داشتن طیف محصولات خود چه کرده اید؟



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۴-۰۹ ۲۱:۳۹:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #یک #انقلاب #پخت #پز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *