تحقیقات جدید نشان میدهد که دلیل شماره یک مصرفکنندگان آمریکایی برای میانوعده این است که خود را درمان کنند (۵۰%)، و بیش از یک چهارم (۲۸%) میگویند طعم و مزه در انتخاب یک میانوعده مهمتر از سلامتی است.
علاوه بر خوردن تنقلات بهعنوان وسیلهای برای پاداش، تحقیقات Mintel نشان میدهد که خوردن میانوعده برای مراقبت از خود همچنان یک انگیزه محبوب است، زیرا تقریباً دو نفر از هر پنج مصرفکننده (۳۷%) میگویند که برای استراحت در طول روز میانوعده میخورند و ۲۴ درصد از آنها میگویند. میان وعده برای از بین بردن استرس
علاوه بر این، از هر شش (۱۷%) مصرفکننده آمریکایی، یک نفر برای کنترل وزن خود میانوعده مصرف میکند، در حالی که در سال ۲۰۱۵ تنها ۱۰ درصد اعلام کردند که برای کاهش وزن میانوعده مصرف میکنند.
علیرغم تمایل به افراط، سلامتی نقش کلیدی در انواع تنقلاتی ایفا می کند که مصرف کنندگان می خورند. یک سوم (۳۲%) از مصرف کنندگان می گویند اکثر تنقلاتی که می خورند سالم هستند و بیش از یک چهارم (۲۸%) می گویند که امسال نسبت به سال ۲۰۱۶ غذاهای سالم تری مصرف می کنند. در واقع، تنقلات با ادعاهای مرتبط با سلامتی جزو سریع ترین ها هستند. عرضههای رو به رشد میانوعدهها، با ادعای کم/بدون/کاهش آلرژن ۴۶ درصد از کل محصولات جدید میانوعدهای که در ایالات متحده در سال ۲۰۱۷ عرضه شدند، ۳۰ درصد نسبت به سال ۲۰۱۳ افزایش یافته است.
در حالی که درصد مصرف کنندگان آمریکایی که می گویند میان وعده می خورند در سال های اخیر ثابت مانده است، تعداد میان وعده ها در حال افزایش است زیرا کسانی که می گویند دو تا سه بار در روز میان وعده می خورند از ۵۰ درصد در سال ۲۰۱۵ به ۵۵ درصد در سال ۲۰۱۷ افزایش یافته است. گزارش می دهد که مصرف یک بار در روز از ۲۹ درصد به ۲۴ درصد در مدت مشابه کاهش یافته است.
جای تعجب نیست که مصرفکنندگان جوانتر انقلاب میانوعده را رهبری میکنند، زیرا افراد هزاره (سنین ۲۳ تا ۴۰ سال) در مقایسه با ۱۰ درصد از مصرفکنندگان نسل X (41 تا ۵۲ سال) بیشتر احتمال دارد که چهار بار یا بیشتر در روز میانوعده بخورند (۲۵%). ۹ درصد از افرادی که در سنین ۵۳ تا ۷۱ سالگی رشد می کنند.
بث بلوم، معاون مدیر گزارشات غذا و نوشیدنی ایالات متحده در Mintel توضیح می دهد: «اهمیت میان وعده در آمریکا غیرقابل انکار است و با افزایش دفعات میان وعده ها، به ویژه در میان مصرف کنندگان جوان، فرصت های بیشتری را برای شرکت ها و برندها ایجاد می کند.
«در حالی که سلامت عاملی است برای در نظر گرفتن تصمیمات مربوط به غذا و نوشیدنی، اکثریت اسنکها این کار را برای یک غذا انجام میدهند، به این معنی که حتی میانوعدههای متمرکز بر سلامتی نیز باید با پیامهایی در مورد لذت و زیادهروی جذاب باشند. در سالهای اخیر، برندها نوآوری محصول را عمدتاً بر روی فرمولهای تمیزتر متمرکز کردهاند و فرصتی را برای محصولات نوآورانه با ویژگیهای سلامتی که برای مصرفکنندگان آگاه به سلامت جذاب است، برجسته میکنند.
در مورد تنقلات صحبت می کنیم، هفته آینده برای نمایشگاه تجاری و کنفرانس دوسالانه Snackex به وین، اتریش سفر خواهم کرد. این رویداد که توسط انجمن اسنک اروپا (ESA) برگزار می شود، بر روی تنقلات و آجیل های خوش طعم تمرکز دارد. اگر می خواهید یک جلسه در آنجا برنامه ریزی کنید، لطفاً ایمیل بزنید (ایمیل محافظت شده) و اگر شرکت نمیکنید، منتظر بهروزرسانیهای زنده در توییتر باشید @laserstudio_ir.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۲۴ ۱۳:۲۹:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #یک #انقلاب #میان #وعده