در هفته گذشته، ارزیابی بهداشت عمومی انگلستان (PHE) منتشر شد که نشان میدهد چگونه تلاش گسترده آن برای کاهش ۲۰ درصدی مصرف شکر در گروههای غذایی از جمله شیرینیجات انجام شده است، و نتایج با آنچه پیشبینی میشد فاصله زیادی داشت.
همانطور که تیمهای خود تایید کردند، بین سالهای ۲۰۱۵-۲۰۱۹، طیف وسیعی از بخشهای زیر میکروسکوپ موفق به کاهش ۳ درصدی در شکر شدند. اما شاید برای خیلیها جای تعجب نباشد که بخش تنقلات و شیرینیپزی کمترین میزان کاهش را به دست آورد و کاهش ۰.۴ درصدی را برای شکلات و ۰.۱ درصدی را برای شیرینیهای شیرین به ثبت رساند.
به نظر می رسد که هدف دولت بریتانیا برای این سرمایه گذاری از طریق PHE که به زودی جایگزین می شود، اتخاذ رویکردی گسترده است که از جدا کردن هر بخش خاصی برای سرزنش و تشویق صنعت به پاسخگویی از طریق مقررات داوطلبانه خودداری می کند.
در حالی که غلات صبحانه، که بخشی از این برنامه بودند، بیش از ۱۳ درصد کاهش قند را مدیریت کردند، شکست در کاهش واقعی برای شیرینیپزی واقعاً تنها یک نتیجه را به جا میگذارد و آن اینکه سیستمهای داوطلبانه به سادگی تمایلی به کار ندارند. این دقیقاً همان نکته ای است که مبارزان از زمان رونمایی این طرح در میان هیاهوهای فراوان چهار سال پیش بحث می کردند.
با این حال، روی دیگر سکه مسئله بسیار واقعی ایجاد محصولاتی است که به سادگی با محدوده های موجود مطابقت دارند – شکر برای مدت زمان قابل توجهی یک عنصر کلیدی در شیرینی سازی بوده است. این همان چیزی است که طعم آن را عالی می کند، و جایگزینی آن کاری به دور از ذهن است که شامل فرمول بندی مجدد، بازاریابی قابل توجه و غلبه بر تصورات عمومی از آنچه باعث ایجاد طیف وسیعی از محصولات می شود، نیست.
در نتیجه، بسیاری در این بخش معتقدند که تلاش برای کاهش قند از محصولی که به دنبال پنهان کردن این واقعیت نیست که شکر یک جزء کلیدی است، یک سیاست ناکارآمد است. برخی معتقدند که محدوده هایی که خود را به عنوان قند کاهش یافته در نظر می گیرند، مانند بارهای Wowsome نستله، نتوانسته اند تأثیر تجاری عمده ای داشته باشند.
برای تولید شیرینیهای نوامبر آینده، ما با سازمان بینالمللی قند درباره همین موضوع مصاحبه میکنیم، که در آن ادعا میشود مقدار قابلتوجهی “علم جعلی” وجود دارد که به دنبال بدنام کردن شکر به عنوان یک محصول بوده و فروش آن را کاهش داده است. بدون شک، مصرف کنندگان در چند سال گذشته نسبت به سلامتی خود آگاه تر شده اند و همین امر باعث شده است که تولیدکنندگان بزرگ شکلات از جمله Cargill و Barry Callebaut محدوده قند کمتری را ابداع کنند – که بازار هنوز از نظر بسیاری از محصولات جدید که به بازار عرضه می شوند به طور کامل قدردانی نکرده است. ، با حمایت کمپین های تبلیغاتی قابل توجه.
بنابراین، این همچنان یک موضوع کلیدی است که همچنان برای صنعتی که میخواهد با لذتی مسئولانه از تنقلات و شیرینیها درگیر شود، در عین حال که کیفیت محصولات خود را بالا نگه میدارد، چالشی است، که در واقع آزمون قابلتوجهی است.
نیل بارستون، سردبیر تولید شیرینی.
در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۳۰ ۱۰:۵۵:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #گزارش #عمده #در #مورد #کاهش #قند #در #محدوده #چالش #مداوم #صنعت #را #به #همراه #دارد