در حالی که میلیاردها نفر برای تماشای جام جهانی فوتبال امسال در روسیه آماده می شوند، به نظر می رسد که فعالیت های تبلیغاتی زیادی در اطراف بازار شیرینی ها وجود داشته است.

شاید نسخه برجسته از نظر تولیدات محدود نستله باشد، که طرفداران آلمانی را با ارائه محصولات هوشمند به رنگ پرچم کشور خوشحال کرده است.

اگر این امر برای کشورهای دیگر فراتر از دارندگان جام جهانی کنونی در دسترس بود، بسیار عالی بود، اما به وضوح عوامل هزینه قابل توجهی در انجام این کار در خطر است.

همچنین مایه شرمساری است که بزرگترین بازار قنادی جهان در ایالات متحده نتوانسته است برای احاطه کردن این رویداد زیاده روی کند، اما با ناکامی این کشور در راهیابی به فینال، آنها غیبت قابل توجهی در این رویداد دارند.

همین امر در مورد ایتالیا نیز صدق می‌کند، که مدت‌ها با شیرینی‌پزی خوب همراه بوده است، فرصتی برای پشت سر گذاشتن مسابقات ندارد، زیرا در شوک بسیاری از ناظران، نتوانست رتبه‌بندی را نیز کسب کند.

با این حال، در انگلستان، تعدادی از مشاغل وجود داشته اند که فرصتی برای حمایت از تیم خود پیدا کرده اند.

این شامل کسب‌وکار بریتانیا نیز می‌شود. Sweet People مجموعه‌ای از محصولات تولید کرده است که شامل کیسه بزرگی از توپ‌های شکلاتی بسته‌بندی شده با فویل به مناسبت این مناسبت است.

همانطور که در این هفته گزارش دادیم، New Vision Packaging یک خلاصه از Cadbury World برای کاریکاتور برای فوتبال شکلاتی ۱.۵ کیلوگرمی سازنده که برای جام جهانی طراحی شده است، دریافت کرد.

واضح است که در بسیاری از کشورهای پیرامون این رویداد، فروش کلی خرده‌فروشی قابل توجهی افزایش می‌یابد، به طوری که قنادی‌ها از نظر تولید محدود، بخش مناسبی از پای را به دست خواهند آورد. اگرچه ممکن است ترفندی در توسعه یک جام جهانی شکلاتی واقعی برای نشان دادن یکی از بزرگترین نمایش های ورزشی از قلم افتاده باشد.

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی @laserstudio_ir





برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۲۸ ۰۰:۲۹:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #کسبوکارهای #شیرینیپزی #جام #جهانی #را #هدف #گرفتهاند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *