مفهوم “انقباض تورمی” که در آن محصولات در اندازه بسته‌بندی کاهش می‌یابند و قیمت خرده‌فروشی کاهش نمی‌یابد، مفهومی است که برای سال‌های متمادی با ما همراه بوده است و باعث ناراحتی عمومی مصرف‌کنندگان شده است.

بنابراین شاید در بحبوحه آشفتگی برگزیت و فشارهای قابل توجه ناشی از همه گیری ویروس کرونا، شاید تعجب آور نباشد که شاهد بروز یک مورد برجسته دیگر در هفته گذشته بودیم، زیرا سری Nutella تولید شده توسط Ferrero تایید کرد که شیشه های ۴۰۰ گرمی خود را به ۳۵۰ گرم کاهش می دهد. که آن را به افزایش هزینه های تولید کاهش داد.

در واقع، این یک دوره چالش برانگیز برای کل بخش غذا و نوشیدنی بوده است، زیرا تولیدکنندگان محصولات تحت فشار قرار دارند تا با افزایش تقاضای خریدارانی که مشتاق به ذخیره‌سازی منابع در میان همه‌گیری مداوم هستند، مواجه شوند.

این در آخرین ارقام خرده‌فروشی بریتانیا منعکس شده است که نشان می‌دهد علیرغم اینکه خیابان‌های بریتانیا (خرده‌فروشان غیرغذایی) بدترین عملکرد خود را در ۲۵ سال گذشته تحمل کرده‌اند، طبق گفته کنسرسیوم خرده‌فروشی بریتانیا، میزان فروش مواد غذایی در واقع ۵.۴ درصد نسبت به رقم سال ۲۰۱۹ افزایش داشته است. تعدادی از تحلیلگران به روند افزایشی مصرف بیشتر تنقلات در میان شرایط قرنطینه اشاره کردند.

حدس زدن این موضوع در ماه‌ها و سال‌های آینده کاملاً دشوار است، اما یک چیز مطمئن است، مصرف‌کنندگان وقتی متوجه تغییرات در اقلام محصول مورد علاقه‌شان می‌شوند، آهسته جلو نمی‌آیند. بنابراین هر گونه کاهش در اندازه بسته ها یا مقادیر فیزیکی محدوده تقریباً همیشه به سرعت به عنوان یک شکایت آنلاین ثبت می شود. چنین قدرت رسانه‌های اجتماعی است – این واقعاً شرکت‌ها را وادار می‌کند تا مستقیماً با یک فوریت تعامل داشته باشند که در بسیاری از موارد در دوران قبل از اینترنت امکان‌پذیر نبود.

در طول سال‌ها، در مورد شیرینی‌پزی‌ها، تعدادی از رویدادهای کوچک شدن تورم در عمل وجود داشته است، از قله‌های کشیده Toblerone گرفته تا مریخ که وزن کیک‌های یافا را کاهش داده است. کارایی بیشتر

واضح است که هیچ‌کس افزایش قیمت محصولات را دوست ندارد و کوچک‌تر کردن محدوده‌ها با همان قیمت قطعا توجه ناظران مصرف‌کنندگان را به خود جلب کرده است، بنابراین جالب است بدانید که آیا سایر تولیدکنندگان بزرگ شیرینی‌پزی در شرایط چالش‌برانگیز تجارت سال ۲۰۲۱ اقدامات مشابهی را انجام می‌دهند یا خیر.

نیل بارستون، سردبیر تولید شیرینی.
در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir





برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۲۲ ۱۸:۰۶:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #کاهش #تورم #محصول #با #کاهش #اندازه #کوزه #های #نوتلا #ادامه #می #یابد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *