تیم تولید قنادی در حال آماده شدن برای حضور در Chocovision 2012 در هفته آینده است. این رویداد از ۵ تا ۷ ژوئن در داووس، سوئیس برگزار می شود. این اولین کنفرانس از سری کنفرانس های بین المللی دوسالانه برای رهبران ارشد کسب و کار در سراسر جهان و سهامداران کلیدی در صنعت کاکائو، شکلات و خرده فروشی است.
Confectionery Production تنها شریک رسانه ای بریتانیا برای این رویداد است. Jörn Wagenbach، رئیس ارتباطات شرکتی و CSR در می گوید: “همکاری با Confectionery Production – شریک رسانه ای ما برای Chocovision 2012 – کمک قابل توجهی به موفقیت کنفرانس بین المللی آینده صنعت کاکائو و شکلات که توسط Barry Callebaut سازماندهی شد، داشته است.” بری کالبو.
هدف این رویداد گرد هم آوردن سهامداران کلیدی برای کشف و آغاز رویکردها و راه حل های جدید برای تضمین یک آینده شکلاتی پایدار و موفق است.
هدف این کنفرانس ارائه یک پلت فرم بی طرف برای بحث آگاهانه بین تجارت و سیاست، سازمان های غیردولتی و دانشمندان، تامین کنندگان، کشاورزان و مصرف کنندگان – همه سهامداران درگیر در زنجیره ارزش از دانه کاکائو تا شکلات است.
برنامه کنفرانس حول این سه موضوع ساختار می یابد:
۱. استراتژی: رانندگان و جهت
رفتار و روند مصرف کننده برای موفقیت آینده در بازار تعیین کننده است. بازارهای مصرف جهانی چگونه در حال توسعه هستند، چیز بزرگ بعدی چیست؟ بازارهای مصرف شکلات در آینده چیست؟ انتظارات مصرف کنندگان و ترجیحات سلیقه ای چیست؟ تغییرات جمعیتی و مقررات بهداشتی چه تأثیری بر عادات غذایی (شکلاتی) خواهد داشت؟ چشم انداز تقاضا با توجه به نرخ رشد فعلی تولید ناخالص داخلی و جمعیت چیست؟ نقش قیمت ها چیست؟ ارزش منصفانه کاکائو کجاست؟
۲. پایداری: اتحاد نیروها برای از بین بردن شکاف
در حالی که تقاضای جهانی برای شکلات همچنان در حال افزایش است، به نظر نمیرسد عرضه کاکائو به دلیل مشکلات اجتماعی، زیستمحیطی و پایداری با همان سرعت رشد کند. چگونه می توان همکاری بین صنعت، سازمان های غیردولتی و کشاورزان را برای دستیابی به تأثیر بیشتر به نفع همه بهبود بخشید؟
۳. موفقیت: پیشرفت اثبات شده (مطالعات موردی)
شکلات در آغاز هزاره شروع به جهانی شدن کرد و به طور فزاینده ای به سمت بازارهای نوظهور مانند برزیل، روسیه، چین، هند و ترکیه حرکت کرد. مطالعات موردی بررسی خواهد کرد که چگونه چالش ها می توانند به فرصت تبدیل شوند. به عنوان مثال، فرمول برنده برای جلب رضایت مصرف کنندگان در این بازارهای جدید شکلات چیست؟ چگونه نوآوری می تواند به کاهش چاقی کمک کند و در عین حال عشق مصرف کنندگان را به میان وعده راضی کند؟ یا برای پاسخ به افزایش قیمت مواد؟ جنبه های سلامتی مثبت کاکائو چیست؟
علاوه بر این سه جلسه کنفرانس، سخنرانیهای مهمی توسط موسیقیدان و فعال سیاسی مشهور جهان، سر باب گلدوف و برنده جایزه نوبل، محمد یونس، برگزار خواهد شد. آنها به فضای الهام بخشی که سازمان دهنده امیدوار است ایجاد کند کمک خواهد کرد.
برای مشاهده برنامه کنفرانس یا ثبت نام آنلاین، لطفاً به www.chocovision.ch مراجعه کنید.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۴-۰۴ ۱۱:۴۲:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #چالش #را #متعادل #کنید