با نزدیک شدن به عید پاک، شاید تعجب آور نباشد که تولید شیرینی پزی شروع به دریافت سهم خود از انتشارات مطبوعاتی کمپین های بازاریابی عمده برای این تاریخ کلیدی در تقویم کرده است.

در میان آنها، Cadbury متعلق به Mondelez International با یک برنامه تبلیغاتی تلویزیونی بزرگ، بخشی از ابتکار عمل ۱۰ میلیون پوندی برای این برند در تثبیت سهم خود از بازار، متوقف خواهد شد.

چنین مبالغ قابل توجهی ممکن است برای برخی ثروت کمی به نظر برسد، اما به وضوح سرمایه گذاری است که چنین شرکت های بزرگ معتقدند ارزش انجام آن را دارد.

همانطور که دیگر بازیگران کلیدی بازار مانند Ferrero قبلا گزارش داده اند، عید پاک در واقع نشان دهنده شلوغ ترین زمان سال از نظر تولید و درآمد است. این شرکت رشد پایدار شکلات و بازار گسترده تر شیرینی را برای هدیه دادن و همچنین اشتراک گذاری برجسته کرده است.

بنابراین، آیا در ماه آینده شاهد ظهور چیزهای نوآورانه ای از نظر محصولات جدید خواهیم بود؟ حداقل در حال حاضر، بحث تماشای این فضا است، اما یکی از مواردی که من به طور خاص مجذوب آن شده ام، که در واقع مخصوص عید پاک نیست. من به معرفی شکلات یاقوتی کیت کت به عنوان یک نسخه ویژه در ژاپن اشاره می کنم که برای چهارمین نوع شکلات بسیار تحسین شده، یک انگشت پا را در آب فرو می برد.

در مورد خود عید پاک، امیدواریم که فرصتی برای استراحت با خانواده و دوستان، و همچنین نشان دهنده چشم انداز بهاری بسیار شلوغ در پیش باشد.

لطفا با هر گونه اخبار و دیدگاه در تماس باشید (ایمیل محافظت شده)



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۹-۰۴ ۱۱:۲۲:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #پایان #دادن #به #بازاریابی #عید #پاک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *