«هیچ اندازه مناسب همه نیست» یکی از پیام‌های کلیدی است که از نمایشگاه و کنفرانس اسنککس که در حال حاضر در وین، اتریش برگزار می‌شود، منتشر می‌شود.

نحوه مصرف میان وعده ها در حال تغییر است و زمان های سنتی صرف غذا به گذشته تبدیل شده است. آنچه به عنوان میان وعده طبقه بندی می شود نیز در حال تغییر است. ارائه‌ای توسط Mintel نشان داد که غذاهای آماده از قبل حتی در حال حاضر به عنوان تنقلات طبقه‌بندی می‌شوند. این مسائل تولیدکنندگان تنقلات را به چالش می کشد تا محصولات خود را به روشی صحیح با استفاده از فناوری مناسب قرار دهند.

در همین حال، تحقیقات ارائه شده توسط کری گروپ، تفاوت قابل توجهی را در آنچه مصرف کنندگان هزاره برای آخرین میان وعده خود می خورند با آنچه که واقعاً میل می کنند، نشان می دهد. با توجه به نتایج، مصرف‌کنندگان تنقلاتی می‌خواهند که لذت بخش باشند، اما در عین حال بهتر آن‌ها را برای نیازهای سلامتی شما برآورده کنند.

این رویداد که توسط انجمن اسنک اروپا (ESA) برگزار می شود، نمایشگاهی نیز دارد. نکات برجسته اصلی عبارتند از واقعیت مجازی Buhler، برجسته کردن ماشین‌های مختلف، از جمله Solano Roaster. این دستگاه فرآیند برشته کردن دو مرحله ای را با گزینه پاستوریزاسیون بخار برای محصولات دانه ای مانند آجیل و دانه ها ترکیب می کند. تفاوت این فناوری واقعیت مجازی این است که بینندگان می توانند ماشین های مختلف را باز و بسته کنند تا ببینند چگونه در داخل آن کار می کنند.

بیکر پرکینز از این نمایشگاه برای معرفی محدوده اکسترودر دو پیچ ماژولار SBX Master خود با یک پیش‌تهویه‌کننده جدید برای تنقلات، از جمله آنهایی که حجم پروتئین بالاتری دارند، استفاده می‌کند.

ESA همچنین فاش کرد که نمایشگاه تجاری و کنفرانس بعدی اسنککس از ۲۷ تا ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ در بارسلونا برگزار خواهد شد.

بررسی کامل نمایش در شماره آتی جولای/آگوست محصول قنادی وجود خواهد داشت.

تا دفعه بعد.



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۳۱ ۱۶:۰۶:۰۷
عناوین بصورت هشتگ: #هیچ #اندازه #برای #همه #مناسب #نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *