کسب و کار برندسازی شرکت یک دارایی فوق العاده ارزشمند است که نمی توان آن را از نظر نحوه درک مصرف کنندگان از یک محصول دست کم گرفت.
بنابراین هر زمان که چنین تغییری برای یک شرکت بزرگ یا کوچک رخ می دهد، می توانید مطمئن باشید که افکار زیادی در مورد تأثیر بالقوه آن در بازارهای سراسر جهان که اغلب سلیقه های بسیار متفاوتی دارند، وارد شده است.
بر این اساس، تغییر نام تجاری برای شکلاتهای Cadbury، که اولین بار در پنج دهه اخیر است که در سطح عمدهای انجام میشود، در واقع یک حرکت مهم در میان چشمانداز رقابتی در بخش چند میلیارد دلاری صنعت شیرینیسازی جهانی است.
کار روی تایپوگرافی و شمایل نگاری Cadbury که توسط آژانس ضد گلوله ارائه شده است، واقعاً از طرح های کلاسیکی که ما برای مدت طولانی به آن عادت داشته ایم متمایز است. با این حال، به روح کلی ظاهر سابق خود، که در هسته اصلی هویت برند باقی مانده است، وفادار مانده است. اگر تیم خلاق بیش از حد از چنین فرمول قابل تشخیصی فاصله میگرفت، ممکن بود خطری را ثابت کند که ارزش آن را ندارد.
اشتباه در طراحی مجدد یک برند می تواند یک تجارت بالقوه گران قیمت باشد، زیرا مصرف کنندگان از یک سری محصول در صورتی که احساس کنند با سبک زندگی، سلیقه آنها مطابقت ندارد یا صرفاً فاقد جذابیت است، از آن اجتناب می کنند. طرحهای جدید Cadbury مطمئناً چشمنواز هستند و ماه آینده برای اولین بار در استرالیا عرضه خواهند شد.
همانطور که Bulletproof توضیح داد، تمایل مشخصی برای ارائه حسی معاصر برای بستهبندی میلههای Cadbury، از جمله Dairy Milk وجود داشت، در حالی که ارتباط با میراث بریتانیایی این برند، که یکی از متمایزترین صادرات بریتانیا بوده است، وجود داشت. در حال حاضر تحت نظارت کرافت، که قنادی خود را تحت پرچم Mondelez International تغییر نام داد.
این شرکت یک سری محصول را به ارث برد که هنوز هم بین مصرف کنندگان در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد، با نظرسنجی اخیر که شیر لبنیات Cadbury’s Dairy Milk را به عنوان محبوب ترین شکلات در جهان نشان می دهد.
برندی که توسط خانواده کادبری مستقر در بیرمنگام و تحت رهبری جان کادبری راه اندازی شد، جایگاه ویژه ای در قلب بسیاری از طرفداران شیرینی پزی دارد، بنابراین حفظ این هویت، که در زمینه هایی مانند بسته بندی بنفش متمایز آن بر روی تخته های شکلات آن دیده شده است، بسیار مهم بوده است. اهمیت.
همچنین دلگرم کننده است که می بینیم در حالی که خانواده موسس هیچ ارتباط تجاری مستقیمی با تجارت در قرن بیست و یکم ندارند، نوه بزرگ جان کادبری، جیمز کادبری، شاهد رشد نام تجاری شیرینی شکلاتی خود، Love Cocoa است. در واقع بسیار خوب است (ویدیوی ISM ما را ببینید که در آن او آخرین، اما به هیچ وجه کم اهمیت ترین ویژگی های خود را نشان می دهد)، که در آن یافتن راه خود با نام تجاری متمایز ابداع خودش برای توسعه شرکت بسیار مهم بوده است.
در (ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه های اجتماعی @laserstudio_ir در تماس باشید
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۲۲ ۱۸:۳۲:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #هدف #تغییر #برند #کلیدی #Cadbury #حفظ #وضعیت #فوقالعاده #قنادی #خود #است