این هفته، تیم تولید قنادی مشغول فشار دادن شماره دسامبر ۲۰۱۷/ژانویه ۲۰۱۸ است، که باعث شد به روندهای کلیدی امسال فکر کنم.

اقدام برای کاهش قند در غذاها و نوشیدنی‌ها، از جمله شیرینی‌ها و شکلات‌ها، امسال به‌ویژه در بریتانیا، تا حدودی افزایش یافته است. بهداشت عمومی انگلستان (PHE) تولیدکنندگان را تشویق می کند تا تا سال ۲۰۲۰ شکر را در محصولات خود تا ۲۰ درصد کاهش دهند. این نه تنها منجر به تولید محصولات جدید و کاهش اندازه وعده ها می شود، بلکه باعث توسعه راه حل های طعم دهنده جایگزین نیز شده است. طعم شیرینی که مصرف کنندگان به دنبال آن هستند، بدون محتوای قند بالا.

در واقع، بر اساس Innova Market Insights، انتخاب‌های آگاهانه یکی از محرک‌های اصلی مواد غذایی برای سال ۲۰۱۸ است که از هر ۱۰ مصرف‌کننده آمریکایی و بریتانیایی هفت نفر می‌خواهند مواد تشکیل دهنده محصولاتی را که می‌خرند بدانند و درک کنند.

لو آن ویلیامز، مدیر نوآوری در Innova Market Insights، می‌گوید: «مصرف‌کننده امروزی سطح بالایی از ذهن آگاهی در مورد رفاه و محیط زیست نشان می‌دهد. بنابراین، جای تعجب نیست که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای در انتخاب مواد غذایی خود هوشیار می شوند و می خواهند بدانند چه چیزی در غذاهای آنها وجود دارد تا در مورد سلامت، پایداری و مسائل اخلاقی تصمیم گیری کنند.

از نظر تجهیزات پردازش و بسته بندی، اتوماسیون همچنان نقش مهمی را در تولید شیرینی بازی می کند، زیرا نیاز به تولید حجم فزاینده محصول با کارآمدتر هرگز بیشتر نبوده است. این در بسیاری از کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌هایی که تیم امسال در آن شرکت کرده‌اند، از جمله ProSweets، Interpack، Gulfood Manufacturing نشان داده شده است.

این تیم نه تنها به روندهای کلیدی امسال نگاه کرده است، بلکه ما همچنین در مورد روندهای برتر در سال ۲۰۱۸ گزارش داده ایم. آرد موز سبز یکی از چهار ماده اصلی است که انتظار می رود در سال ۲۰۱۸ در سراسر اروپا برتری داشته باشد. به شرکت تحقیقاتی جهانی Mintel، در حالی که Pladis بینش خود را در مورد “نژاد جدید اسنکرها” در بریتانیا نشان داده است، با مصرف کنندگان جوان تر از هر نسل قبلی. شرکت تنقلات می‌گوید که این امر عمدتاً به دلیل فرسایش آیین‌های غذایی سنتی مانند زمان‌های تعیین شده صرف غذا ایجاد می‌شود. با پلادیس که ظهور “غذای چهارم” را مشاهده کرد.



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۲۱ ۱۸:۵۵:۰۷
عناوین بصورت هشتگ: #نگاهی #به #سال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *