سفر ماه گذشته من به نمایشگاه NCA Sweets & Snacks Expo در شیکاگو یک لذت واقعی بود که به من این فرصت را داد تا برخی از روندهایی را ببینم که در ماه های آینده بر بخش شیرینی پزی در سراسر جهان تأثیر می گذارد. شما می توانید همه چیز در مورد نکات برجسته نمایش، از جمله برندگان جوایز نوآورترین محصول جدید ۲۰۱۵ را در شماره ژوئن CP بخوانید.

کاهش کلی در فروش آب نبات سخت در بازار ایالات متحده طی چند سال گذشته مشاهده شده است. با این حال، تولیدکنندگان سخت تلاش می‌کنند تا با رسیدگی به تقاضای مصرف‌کنندگان برای محصولاتی که سالم‌تر و در عین حال خوشایند هستند، این روند را معکوس کنند. دیزی فیلیپسون گزینه ها را در نظر می گیرد.

Kitty So همچنین گزارش می دهد که چگونه تولیدکنندگان آب نبات چوبی مجبور به نوآوری برای حفظ سهم بازار جهانی می شوند.

یکی از راه های متمایز کردن یک محصول، استفاده از طعم است. جاناتان توماس، پژوهشگر مواد غذایی Leatherhead، طعم و رنگ جهانی را در نظر می‌گیرد و جاناتان دایسون به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه نوآوری‌های طعم‌دهنده شیرینی‌پزی و شیرینی‌پزی می‌توانند از فرهنگ‌های طعمی مختلف استخراج شوند.

همچنین در شماره ژوئن، Annie-Laure Robin، Leatherhead Food Research، به‌روزرسانی قوانین برچسب‌گذاری مواد غذایی و تغذیه اتحادیه اروپا را ارائه می‌کند. به علاوه، سام گائو، شعبه Rabobank Nederland Shanghai، بازار رو به رشد خمیر منجمد نوپا در چین را در نظر می گیرد.

در نهایت، درباره جیسون بیلینگهام و نقش او به عنوان رئیس کشف در United Biscuits اطلاعات بیشتری کسب کنید و با توماس مارتن، مدیر بخش – نوازندگان قنادی در نوروو آشنا شوید.

اگر شما یا یکی از همکاران مایلید در شماره های آینده به عنوان کارشناس صنعت معرفی شوید، لطفا با ما تماس بگیرید.



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۲۸ ۱۵:۳۴:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #نوآوری #شیرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *