در اوایل این هفته، من از نمایشگاه غذای تخصصی و عالی در المپیا، لندن بازدید کردم، که برای همه حواس لذت بخش بود. چیزهای خوبی در مورد نمایشگاه شنیده بودم، اما با توجه به اینکه اولین بار بود، مشتاق بودم که با غرفه داران در مورد پیشرفت محصول جدیدشان صحبت کنم.
امسال، این نمایشگاه با جذابیتهای بازدیدکننده تازهتر، هزاران محصول جدید و حدود ۲۰۰ عرضهکننده که برای اولین بار به نمایش درآمدند، ظاهری تازه به خود داد. نمایشگاه شکلات تخصصی امسال در بدنه اصلی نمایشگاه در مسیر تخصصی شکلات ادغام شد. Discovery Zone جدید، که یک منطقه اختصاصی برای کسبوکارهای مواد غذایی و نوشیدنیهای در حال ظهور بود که کمتر از ۳۶ ماه در بریتانیا تجارت میکردند، مطمئناً چشمگیر بود و دیدن این همه شرکت جدید در این صنعت بسیار عالی بود.
از جمله نکات برجسته غرفه، ChocLab بود که خطی از قرص های شکلاتی گرد را با طعم هایی بر اساس جدول تناوبی ارائه می کرد. این شرکت که در غرفه خود مورد توجه زیادی قرار گرفت، متوجه شد که رقابت زیادی برای شکلات های صنعتگر وجود دارد و معتقد است که محصولاتش جایگزینی برای شکلات تخته ای معمولی است.
شرکتی که در نمایشگاه امسال راه اندازی شد Bean & Pod بود. این شرکت علاوه بر بسته بندی جعبه هایش که ۱۴ یا ۲۸ شکلات را در خود جای می دهد، شکلات های کره بادام زمینی و بادام های پوشش داده شده خود را نیز به نمایش گذاشت. یکی از سخنگویان این شرکت فاش کرد که در حال کار بر روی یک محصول از نوع نوتلا وگان است و در حال حاضر در حال آزمایش چهار نوع مختلف است.
برند پاپ کورن Ninas که سال گذشته در نمایشگاه راه اندازی شد، مجموعه پاپ کورن لذیذ خود را به نمایش گذاشت که با استفاده از مواد سالم تر از جمله شکر نارگیل شیرین می شود. طعم ها شامل نارگیل شیرین، نمک صورتی هیمالیا و ماکا است که محبوب ترین آنها کاکائو، گوجی بری و پسته است.
Rhythm108 طیف جدید شکلاتهای خود را معرفی کرد. میله ها، که گفته می شود فیبر بالایی دارند، در طعم هایی از جمله شکلات و نارگیل و شکلات و پرالین موجود هستند.
برای پوشش اخبار راهاندازیها و پیشرفتهای جدید برندها در نمایشگاه، به وبسایت جهانی Sweets & Savory Snacks ما نگاه کنید.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۴-۰۴ ۱۵:۵۳:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #نمایشگاه #غذاهای #خوب