این دو روز اول تاثیرگذار در نمایشگاه شیرینی و اسنک امسال بود، که قبلاً تحولات جالب و خبری زیادی را ارائه کرده است.

از بیش از ۳۰۰ محصول جدید که در طی سه روز عرضه شد، تا برخی گفتگوهای الهام بخش در مورد آینده این بخش، چشمان جهان شیرینی پزی به رویدادهایی که در شیکاگو در حال رخ دادن است بسیار آموزش داده شده است.

در میان عرضه‌های بزرگ، Ferrero عرضه‌های متعددی را برای بازارهای ایالات متحده ارائه می‌کند، جدیدترین خطوط هری پاتر و داستان اسباب‌بازی Jelly Belly، و Barry Callebaut که به طور رسمی شکلات یاقوتی را برای پذیرایی مشتاقان در روز افتتاحیه پخش می‌کند.

با توجه به اینکه ایالات متحده بزرگترین بازار شیرینی پزی در جهان به ارزش حدود ۳۵ میلیارد دلار باقی مانده است، نفوذ آن به ویژه در سراسر جهان قوی است.

از نظر ملاقات با تعدادی از مشاغل از ملیت‌های مختلف، که همگی در ایجاد سر و صدای واقعی در اطراف این رویداد سهیم بوده‌اند، تا به حال لذت بخش بوده است.

ارائه Mintel در مورد روندهای شیرینی و تنقلات نیز به ویژه در مورد آنچه که ممکن است در ماه‌ها و سال‌های آینده در گوشه و کنار داشته باشیم فاش کرد.

نسخه بعدی مجله ما را بخوانید تا بینش کامل ما را در مورد تحولات به دست آورید، اما نیازی به گفتن نیست، تا کنون در این نمایشگاه تجاری جذاب و پویا چیزهای زیادی برای کشف و یادگیری وجود داشته است. با هر گونه اخبار نمایشی در تماس باشید و امیدوارم در مدت زمانی که اینجا هستم با هر چه بیشتر شما روبرو شوم.

در تماس باشید @laserstudio_ir و (ایمیل محافظت شده)



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۰۴ ۱۴:۲۸:۰۴
عناوین بصورت هشتگ: #نمایشگاه #شیرینی #اسنک #در #جریان #کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *