۹ سپتامبر ۲۰۱۱ – نمایشگاه شکلات تخصصی تنها رویدادی در بریتانیا است که به شکلات با کیفیت عالی اختصاص دارد. این نمایشگاه فرصتی منحصر به فرد برای طعم دادن و تهیه بهترین تامین کنندگان و محصولات شکلات از طیف گسترده ای از شکلات سازان و تولیدکنندگان است.

شکلات

طعم های تازه و میوه ای بار دیگر در بازار صنعتگران محبوبیت خود را نشان دادند. شکلات طناب آملیا طیف جدیدی از شکلات‌های خود را به نمایش گذاشت که شامل طعم‌های ماندارین تیره، لیموی تیره و زنجبیل تیره می‌شود. شرکت ایتالیایی Autore در حال نمایش یک نوار پوشیده از خمیر نارگیل بود. و Pure Chocolate Truffles شکلات های پر شده بدون شکر خود را با طعم جدید پرتقالی عرضه کردند.

تنقلات

بسیاری از غرفه‌داران محصولات میان‌وعده جدید را برجسته می‌کردند و موضوع اصلی به وضوح سلامت بود. Born To Be Yummy طیفی از براونی، فلپ جک و کریسپی شکلاتی را به نمایش گذاشت که حاوی میوه های تازه و دانه های کتان بود. فیلبرتز فاین فودز کیسه های ۴۰ گرمی بادام زمینی به اندازه میان وعده را در سه طعم جدید روانه بازار کرد – که همگی فاقد گلوتن هستند. و Premium Farm Foods چیپس میوه خشک منجمد خود را که از میوه تازه رسیده تهیه شده است، معرفی کرد.

شکلات تخصصی زنده

جدید برای سال ۲۰۱۱ Specialty Chocolate Live بود، یک تئاتر نمایشی که شامل تکنیک‌های جدید، ایده‌های طعم و مزه‌های شیرینی‌پزها و شکلات‌فروشان بود.

Paul A Young ارائه ای در مورد شکلات سازی با طعم های فصلی و مواد غیرعادی ارائه کرد.

استفاده از میوه ها و سبزیجات فصلی در رژیم غذایی شما در بین مصرف کنندگان بسیار رایج است، اما ایده گسترش فصلی به شیرینی ها ایده نسبتا جدیدی است. ایده های طعم دهنده برای پاییز شامل سیب، سیب و گلابی بود.

برخی از مفاهیم غیرمعمول دیگری که یانگ معرفی کرده است عبارتند از ترافل مارمیت، ترافل نان سورین و گاناش سس Worcestershire، که همگی طعم شگفت انگیزی داشتند. یانگ باید طعم‌های غیرمعمول‌تری را امتحان کند، آنها را در رقت‌های مختلف می‌چشد تا مطمئن شود که مواد تشکیل‌دهنده شکلات را تحسین می‌کند، نه اینکه بر آن چیره شود. یانگ خاطرنشان می کند که من دوست دارم با طعم هایی متفاوت، فصلی و منحصر به فرد کار کنم.

ستاره روز برای من کارامل نمک دریا یانگ بود – کاملاً زیبا! این ایده عطر و طعم توسط شکلات سازهای کوچک ایجاد شده است اما اکنون یک ایده اصلی است که در اکثر سوپرمارکت ها موجود است.

یانگ نتیجه می گیرد: «همه ما در مورد شکلات خیلی جدی هستیم، مردم بیش از حد نگران منشا شکلات یا درصد کاکائو هستند، ما فقط باید سرگرم باشیم.»

Keith Hurdman of Thorntons معتقد است که تمرکز بازار صنعتگران بریتانیا بر طعم‌های بریتانیا خواهد بود تا با المپیک ۲۰۱۲ مطابقت داشته باشد. گل رز و تمشک، کارامل وانیل و نمک دریایی کورنیش، سیب سیب، تارت Bakewell و لیموناد ابری برخی از طعم‌ها بودند. من در طول ارائه هوردمن چشیدم. «تعداد ترکیب‌های طعمی که احتمالاً می‌توان ایجاد کرد بی‌پایان است، اما محدودیت‌هایی برای آنچه می‌توان هنگام کار برای یک شرکت اصلی ایجاد کرد، وجود دارد. هزینه یک عامل اصلی است و هر شکلات تولید شده باید برای اکثریت مردم مقرون به صرفه باشد.

مطالب مرتبط



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۹-۰۴ ۱۳:۵۱:۱۶
عناوین بصورت هشتگ: #نمایشگاه #تخصصی #شکلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *