عبارت “نماد” اغلب برای محصولات و اقلامی استفاده می شود که همیشه به شدت شایسته توصیف نیستند.

اما از نظر قنادی، پولو در آن باشگاه انحصاری بسیار شایسته ستایش بالایی است، به عنوان یک قنادی که امتحان خود را پس داده است.

این هفته، این برند هفتادمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد، که در بازاری که در چند دهه گذشته دستخوش تغییرات عظیمی شده است، موفقیت چندانی نیست.

جالب است که مالکان اصلی آن Rowntree’s به خوبی از نیاز به آگاهی از نام تجاری آگاه بودند، همانطور که با برخی از کمپین های بازاریابی قبلی که در اینجا از دهه ۱۹۵۰ به صورت سیاه و سفید نشان داده شده است خواهید دید.

بدون چنین پیشنهادهای آگاهانه ای برای تثبیت محصول در ذهن مصرف کنندگان در آن مرحله از تاریخ آن، تصور اینکه آیا این محصول به اندازه آن بزرگ می شد یا نه، دشوار است.

در حالی که بخش تبلیغات به وضوح از سال‌های نوری از چنین پوسترهای نسبتاً ابتدایی به یک چشم‌انداز چندرسانه‌ای حرکت کرده است، اصول تلاش برای متمایز شدن از جمعیت یکسان است.

یکی از جسورانه‌ترین حرکت‌های آن هنوز هم کمپین تبلیغاتی آن در سال ۱۹۹۵ باقی مانده است، و به شوخی «اپریل احمقانه» وانمود می‌کند که EEC دیکته کرده است که سوراخ معروف آن باید به دلیل طراحی کاملاً یکنواخت شیرینی‌ها ایجاد شود.

اگرچه این فقط به عنوان یک تبلیغ کاملاً ساده در نظر گرفته شده بود، اما این حرکتی است که دقیقاً در تضاد شدید با بازار شیرینی‌پزی که با سرعت بیشتری به سمت دروازه خروج از اتحادیه اروپا پیش می‌رویم، می‌پردازد. آیا مجموعه ای کاملاً جدید از مقررات تجاری برای حاکمیت این بخش ایجاد خواهد شد؟ آیا توافق اتحادیه گمرکی در ساعت ۱۱ به عنوان برخی مظنون خواهد بود؟ اینها سوالات بزرگی هستند که اهمیت کلیدی دارند و باید زودتر به آنها پاسخ داده شود، اگر برندهایی مانند پولو بخواهند ۷۰ سال دیگر از تاریخ لذت ببرند.

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه های اجتماعی @laserstudio_ir



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۰۴ ۱۴:۵۶:۰۴
عناوین بصورت هشتگ: #نعنا #با #سوراخ #سال #در #قفسه #های #ما #باقی #می #ماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *