نتایج یک نظرسنجی جدید که نشان می‌دهد مصرف‌کنندگان در بریتانیا مایل به اعمال مالیات بر بسته‌بندی‌های پلاستیکی هستند، شاید چندان تعجب‌آور نباشد.

Surveygoo که ۱۰۰۰ مصرف کننده را در مورد این موضوع مورد سوال قرار داد، دریافت که فقط بیش از نیمی از آنها گفتند که طرفدار اعمال هزینه های اضافی برای استفاده از بسته بندی های پلاستیکی محصولات غذایی هستند. اگرچه ارقام برای ایالات متحده حمایت کمتری از مالیات های تخصصی را نشان می دهد (۳۳٪ از این حرکت حمایت می کنند)، اما نادیده گرفتن چنین آماری از نظر نحوه رویکرد تولید کنندگان به توسعه محصول خود دشوار است.

همانطور که قبلاً گزارش داده بودیم، این موضوعی است که در سال گذشته و پس از سریال Blue Planet II، تیترهای اصلی را به خود اختصاص داده است. مستند بی بی سی بر نیاز فوری به تقویت قابل توجه اقدامات حفاظت از محیط زیست در زنجیره فرآوری مواد غذایی به دلیل استفاده شدید از پلاستیک تمرکز کرد و به نظر می رسد این سریال تأثیر قابل توجهی داشته است.

شیرینی‌پزی یک کاندید واضح برای بهبود تولید است، زیرا بسیاری از سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها هنوز نسبتاً متکی به پلاستیک برای واحدهای نمایشگر اصلی و قفسه‌بندی نمایشگرهای تبلیغاتی هستند.

این نتایج در برابر پس‌زمینه‌ای است که بیش از یک سوم مواد غذایی فروخته شده در اتحادیه اروپا در بسته‌بندی پلاستیکی است، که هر سال بیش از ۸۰۰۰۰۰ تن زباله بسته‌بندی پلاستیکی ایجاد می‌کند که بیشتر آن تجزیه‌پذیر نیست و بلافاصله به محل دفن زباله می‌رود.

مایه دلگرمی است که صنایع شیرینی و بسته بندی با خلاقیت فزاینده ای به این موضوع پاسخ می دهند. یکی از این نمونه‌ها، آخرین پروژه بسته‌بندی AR با نستله برای محصول KitKat Senses آن است که عمداً یک طرح بسته‌بندی بدون پلاستیک ساخته شده است که کاملاً از کارتن ساخته شده است، بدون نیاز به بسته‌بندی پلاستیکی اضافی برای قنادی.

شرکت‌هایی در بریتانیا مانند Plamil با طیف وسیعی از شکلات‌های بدون لبنیات So Free نیز تصمیمی آگاهانه گرفته‌اند تا اطمینان حاصل کنند که محصولاتش در پلاستیک بسته‌بندی نشده‌اند، زیرا بخشی از اعتبار کلی محیط‌زیست آن است.

همچنین پیشرفت هایی از سوی تولیدکنندگان تجهیزات صورت گرفته است که یکی از آنها Lareka در هلند است. تجارت ماشین آلات بسته بندی پیوندهای نزدیکی با طراحان مواد بسته بندی سازگار با محیط زیست برقرار کرده است و همچنین با مشتریان خود کار کرده است تا اطمینان حاصل شود که چنین جایگزین هایی می توانند به طور موثر با طیف وسیعی از تجهیزات خود استفاده شوند.

در حالی که چنین ابتکاراتی دلگرم کننده است، فاصله قابل توجهی برای مقابله با موضوع ریختن حجم بیشتری از پلاستیک های مورد استفاده در بازار شیرینی و مواد غذایی گسترده تر وجود دارد.

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه های اجتماعی @laserstudio_ir



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۲۴ ۱۲:۴۵:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #نظرسنجی #نیاز #فوری #به #بسته #بندی #سازگار #با #محیط #زیست #را #برجسته #می #کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *