با وجود کالاها و محصولات مصرفی به ارزش میلیاردها دلار در سرتاسر جهان، حق محافظت از برند یا طرحهای متمایز برای محدودهها بسیار قابل درک است، صرف نظر از بخش صنعتی که در آن فعالیت میکنید.
دنیای شیرینیها، اسنکها و نانواییها در این موضوع داغ تفاوتی ندارند، با این حال به نظر میرسد تعداد مواردی وجود دارد که بهویژه شرکتهای شکلاتسازی به دنبال اطمینان از متمایز بودن دامنههای خود در برابر بازار در حال رشد و رقابتی هستند. .
برخی از مهمترین مواردی که ظاهر شد عبارتند از Toblerone متعلق به Mondelez و تلاش آن برای جلوگیری از تولید یک رقیب بریتانیایی از تولید یک شکلات با نام مشابه، که به وضوح رهبری خود را از محدوده تولید شیرینیپزی سوئیس گرفته بود، نبرد M&S با Aldi بر سر “Colin the” کاترپیلار در رابطه با حقوق مالکیت، تا تلاش ناموفق Cadbury برای تمدید پتنت های مربوط به بسته بندی بنفش، این موضوعی است که با عجله از بین نمی رود.
در هفته گذشته، آخرین مورد از این دست که ظاهر شد، بار دیگر مربوط به Mondelez و برند تنقلات Primal Pantry بود، و تجارت عمده شیرینیپزی هشدارهای قانونی را در رابطه با استفاده رقیب خود از رنگهای بنفش یاسی بر روی میلهها به کسبوکار بریتانیا صادر کرد – که شرکت آن را رد کرد. از طیف شکلات Milka این شرکت بزرگ الهام گرفته شده است.
این مناقشه به عنوان یک پرونده کلاسیک دیوید علیه جالوت اعلام شد، و به نظر می رسد پس از طوفان اولیه ای که بر سر آن با صدور نامه های “توقف و توقف” به وجود آمد، کسب و کار مقر ایالات متحده می گوید اکنون در حال گفتگوی فعال با شرکت مادر مربوطه است. ، Nurture Foods، که همچنان مصمم است که مقصر نیست.
شما می توانید خودتان در تصویر اصلی این پست قضاوت کنید – آیا آنها از نظر لحن شبیه به شما هستند؟ به سختی میتوان دید که چگونه کسی ادعا میکند که از نظر رنگ بسیار نزدیک به هم هستند، و مطمئناً هیچ مشکلی در مورد ماهیت واقعی محصول یا در واقع طراحی فیزیکی آن وجود ندارد. بنابراین درک نگرانی هایی که در اینجا مطرح است دشوارتر به نظر می رسد.
در حالی که مطمئناً این درست است که متمایز بودن و داشتن USP در عصری که در بسیاری از زمینههای زندگی ما حس بسیار مشابهی از نظر طیف محصولات دارد، ارزش فوقالعادهای دارد، اما اگر بازاری وجود داشته باشد، باید از سطح قوی رقابت و تنوع استقبال کرد. برای حفظ سرزندگی خود و درگیر شدن با خواسته های هر چه بیشتر مشتریان.
در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۱۴ ۱۹:۳۴:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #نظارت #بر #رقابت #چالش #های #آن #را #به #همراه #دارد