هفته گذشته این خبر منتشر شد مبنی بر اینکه نستله آخرین دور را در یک مناقشه طولانی مدت در مورد علامت تجاری با Mondelez International بر سر شکلاتهای KitKat شکست داده است.
این غول مواد غذایی سوئیسی سال هاست که تلاش می کند شکلات تخته ای چهار انگشتی خود را در بریتانیا علامت تجاری بگذارد. در ماه دسامبر، تلاش این شرکت برای محافظت از شکل محصول در اروپا، زمانی که دادگاه عمومی اتحادیه اروپا تصمیم قبلی برای ثبت علامت سه بعدی را باطل کرد، ضربه خورد.
و هفته گذشته، دادگاه استیناف حکم داد که این شکل فاقد “خصلت متمایز برای اهداف قانون علائم تجاری” است.
نستله در بیانیه ای که برای تولید قنادی ارسال کرد، گفت: «نستله از حکم دادگاه تجدیدنظر ناامید شده و در حال بررسی مراحل بعدی است. این قضاوت به این معنا نیست که شکل چهار انگشت ما اکنون برای استفاده در بریتانیا یا جاهای دیگر رایگان است.
کیت کت در سرتاسر جهان بسیار محبوب است و شکل چهار انگشتی آن توسط مصرف کنندگان شناخته شده است.
این شرکت استدلال میکند که به چهار شکل انگشت این شرکت در کشورهای دیگر از جمله آلمان، فرانسه، استرالیا، آفریقای جنوبی و کانادا ثبت علامت تجاری اعطا شده است که “از آن در برابر تقلید محافظت میکند.”
در همین حال، سخنگوی موندلز افزود: «ما از تصمیم دادگاه استیناف خرسندیم و از نتیجه گیری آن استقبال می کنیم. همانطور که قبلاً بیان کردیم، ما معتقد نیستیم که شکل نوار کیت کت باید به عنوان یک علامت تجاری در بریتانیا محافظت شود.
شما چی فکر میکنید؟ آیا نستله باید برای نوارهای کیت کت چهار انگشتی خود علامت تجاری داشته باشد؟ از طریق ایمیل (ایمیل محافظت شده) در تماس باشید یا با ما توییت کنید @laserstudio_ir.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۰۴ ۱۵:۴۰:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #نستله #جذابیت #علامت #تجاری #بریتانیا #را #از #دست #داد