ما دو روز از Food Ingredients Europe در فرانکفورت آلمان می گذریم و ایده های زیادی برای مقالات آینده در مجله ارائه کرده است.
از جمله روندهای اصلی مواد تشکیل دهنده که شرکت ها می خواهند در مورد آن در نمایشگاه صحبت کنند، پروتئین است. کاربری با برجسته کردن مسائل مربوط به حفظ ماندگاری محصولات با پروتئین بالا، اهمیت وزن پروتئین را در نرم تر نگه داشتن محصولات برای مدت طولانی تر مورد بحث قرار داد. این شرکت همچنین فاش کرده است که به دنبال کاهش تاثیر طعم در محصولات با پروتئین بالا است.
با دور شدن از بافت، Synergy شکاف بین طعم طبیعی یعنی گیاه شناسی و طعم تازه، و زیاده روی در محلول های طعم را بررسی کرد. به گفته سخنگوی این شرکت، مصرف کنندگان اکنون محصولاتی را انتخاب می کنند که معتقدند سالم تر هستند، اما همان سطحی از لذت را ارائه می دهند که قبلاً به آن عادت کرده بودند.
در همین حال، Sensient روی محصولات طبیعی و عملکرد آنها تمرکز کرد – به عنوان مثال، قادر به بازیابی طعم در محصولات با پروتئین بالا. این شرکت تأکید کرد که منشأ نیز اهمیت پیدا می کند زیرا مصرف کنندگان انتظار دارند بدانند که مواد اولیه در محصولاتشان از کجا منشا گرفته است.
لو آن ویلیامز، مدیر نوآوری در Innova Market Insights، ده روند برتر غذا و نوشیدنی را مورد بحث قرار داد که معتقد است در سال ۲۰۱۸ مهم خواهند شد. تنقلات» و افزود که میوه و سبزیجات اکنون به عنوان میان وعده محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. او با دست زدن به تنوع طعمهای جدید در بازار، میگوید: «ما انتظار داریم هر جا که میرویم همه انتخابها وجود داشته باشد.»
ما یک بررسی کامل نمایش را در شماره آتی دسامبر/ژانویه خود خواهیم داشت، اما در عین حال @laserstudio_ir را برای بهروزرسانیهای زنده از نمایش دنبال کنید.
تنها یک روز دیگر به پایان کار، S24 را در سالن ۸ رها کنید تا با تیم تولید شیرینی یا یکی از نشریات خواهر ما، از جمله Food & Drink Technology، Dairy Industries International یا Tea & Coffee Trade Journal صحبت کنید.
از بقیه نمایش لذت ببرید.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۱۴ ۱۵:۳۹:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #مواد #نوآورانه