بر اساس آخرین گزارش وضعیت تنقلات توسط Mondelez، به نظر می رسد از هر ده نفر ۹ نفر از ما همان خوراکی هایی را می خوریم، اگر نگوییم بیشتر از قبل از قرنطینه.
این امر در میان این بازار بزرگ جهانی – که توسط تحلیلگران بخش سالانه بیش از ۶۰۰ میلیارد دلار ارزش گذاری شده است و تولید کنندگان قرار است از مزایای این روند واضح بهره ببرند، اهمیت قابل توجهی دارد.
شاید واضحترین یافتههای آخرین نظرسنجی این شرکت این واقعیت بود که یکی از محرکهای کلیدی برای خرید مربوط به نیاز به غذای راحت در میان زمانهای چالشبرانگیز که همهگیری جاری ارائه کرده است.
نکته قابل توجه، مشخص شد که رسانههای اجتماعی بر خرید حداقل یک سوم مشتریان تأثیر میگذارند، که شاید منعکسکننده تمرکز اصلی بازار شرکتها بر نسلهای جوانتر است که نشان دادهاند بیشترین استقبال را از کمپینهای بازاریابی آنلاین دارند.
یکی از جالبترین یافتهها که ممکن است برای متخصصان تغذیه نگران کننده باشد، این واقعیت است که از بیش از ۶۰۰۰ نفر از سراسر جهان که مورد بررسی قرار گرفتند، دو سوم آنها اکنون برای جایگزینی وعدههای غذایی سنتی میانوعده میخورند. اگر این خوراکیها در طیف سالمتری از بازار باشند، شاید این مسئله چندان مشکلی نباشد، اما برای کسانی که وسوسه میشوند تا کمی زیادهروی در مصرف شیرینیپزیها زیاده روی کنند، در برخی موارد مواردی مانند جایگزینی وعدههای غذایی را در نظر میگیرند، پس این امر میتواند باعث شود یک مشکل بهداشتی مهم
با این حال، به اعتبار تولیدکنندگان، سطح فزایندهای از انرژی روی توسعه گزینههای سالمتر و ارائه محدودههای «بهتر برای شما» در مجموعههای جمعی بسیاری از مشاغل شیرینیپزی گذاشته شده است، که هیچ نشانهای از کاهش نشان نمیدهد. در واقع، در مورد خود Mondelez، این شرکت سیاستی را برای ترویج «میانوعدههای آگاهانه» برای تشویق مصرفکنندگان به ادامه لذت بردن از طیف محصولاتش در حد اعتدال بهعنوان بخشی از یک رژیم غذایی گستردهتر انجام داده است.
در حالی که هیچکدام از ما نمیدانیم که تا چه زمانی همهگیری ویروس کرونا ادامه خواهد داشت، دیدن اینکه آیا عادات خرید مصرفکنندگان که بر سرفصلهای اخیر غالب بودهاند، همچنان که امیدواریم در سال ۲۰۲۱ به سمت زمانهای آرامتر پیش برویم، ادامه خواهد یافت، جذاب خواهد بود. اعلام یک واکسن جدید با اثربخشی ۹۰ درصدی در برابر کووید ممکن است به خوبی ثابت شود که از این نظر یک تغییر دهنده بازی است و به طور بالقوه از بازگشت به حالت عادی در ماه های آینده خبر می دهد.
نیل بارستون، سردبیر تولید شیرینی.
در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۹-۰۴ ۱۶:۰۸:۰۷
عناوین بصورت هشتگ: #مطالعه #میان #وعدهها #نشان #میدهد #که #مصرفکنندگان #در #میان #زمانهای #چالشبرانگیز #از #غذای #راحت #استفاده #میکنند