نتایج جدیدترین مطالعه Cargill که نشان میدهد اکثر مصرفکنندگان در ایالات متحده از شکلات مورد علاقه خود لذت میبرند، نمیتواند شگفتانگیز باشد.
حتی قبل از طلوع همهگیری، این دسته در موقعیت قوی قرار داشت و از رشد مستمر برخوردار بود، بهویژه در بخش محصولات لوکس، که از طیف وسیعتری از طعمها و انواعی که در سالهای اخیر ظهور کردهاند، بهرهمند شدهاند.
همانطور که نظرسنجی Cargill اشاره کرد، بیش از ۷۰٪ از پاسخ دهندگان گفتند که شکلات به آنها کمک می کند خلق و خوی خود را بهبود ببخشند، که مطمئناً در شرایط شیوع بیماری همه گیر قابل درک است که دستیابی به برخی از غذاهای راحت یا میان وعده ها برای بسیاری از مردم اولویت بالاتری دارد.
با تاکید بر این موضوع، در صحبت با جان داونز، رئیس و مدیر عامل انجمن ملی قنادی مستقر در ایالات متحده در این هفته، او توضیح داد که نمایشگاه سالانه شیرینی و اسنک که این هفته در ایندیاناپولیس برگزار می شود، بر لذت کامل مصرف کنندگان از محصولات و اشتیاق آنها متمرکز است. برای برندهای کلیدی که در بحبوحه همه گیری به خوبی عمل کرده اند.
با توجه به اینکه این رویداد از سال ۲۰۱۹ به دلیل محدودیت های مداوم برگزار نشده است، به نظر می رسد که سر و صدای قابل توجهی در مورد رویداد امسال در ایالات متحده وجود دارد که ممکن است به بزرگی نمایش های قبلی نباشد، اما احتمالاً برای کسانی که قادر به انجام این کار هستند معنی زیادی خواهد داشت. در آنجا سرمایه گذاری کنید و آن روابط شخصی را که در قلب کسب و کارها در همه سطوح قرار دارند، احیا کنید.
این واقعیت که برای بسیاری از مردم، دیدن دوستان و خانواده در ۱۸ ماه گذشته واقعاً در بحبوحه کووید-۱۹ بسیار محدود بوده است، بهترین استفاده از موقعیتها در خانه با برخی خوراکیهای آشپزی و تنقلات، به وضوح یکی از ویژگیهای زندگی بسیاری از مردم بوده است. و بدون شک در ماهها و سالهای آینده نیز به همین منوال خواهد بود.
نیل بارستون، سردبیر، تولید شیرینی
در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۲۰ ۱۲:۲۴:۰۴
عناوین بصورت هشتگ: #مطالعات #نشان #میدهد #که #وضعیت #ارزشمند #شکلات #همچنان #ثابت #است