بر اساس تحقیقات جدید، مصرف کنندگان بریتانیایی در خریدهای خانگی خود نسبت به سال گذشته شکر کمتری می خرند که تا حدی به دلیل نگرانی مصرف کنندگان در مورد تأثیر شکر بر فروش بیسکویت و شکلات است.
Kantar Worldpanel در گزارشی تحت عنوان The Serious Business of Health میگوید که پس از سالها تمرکز بر کاهش نمک و چربی، دولت بریتانیا اکنون متعهد شده است که مصرف شکر مصرفکنندگان را کاهش دهد. و این سرمایهگذاری تا حدی نتیجه میدهد، شرکت تحقیقاتی خاطرنشان میکند که تقریباً دو سوم خانوادههای بریتانیا (۶۲ درصد) میگویند که نسبت به مصرف شکر بسیار یا نسبتاً نگران هستند، که بیشتر از هر ماده مغذی دیگری است و نسبت به سال گذشته ۴۱ درصد افزایش یافته است.
با توجه به سلامتی که دلیل فزایندهای برای خرید مصرفکننده است، خردهفروشان با حذف شیرینیها از خطوط پرداخت و فرمبندی مجدد محصولات خود، با این ترجیحات سازگار میشوند.
کانتار میگوید به طور کلی، مصرفکنندگان در خریدهای خود در خانه شکر کمتری میخرند که در سال گذشته ۱.۸ درصد کاهش داشته است و سه دلیل اصلی برای این کاهش وجود دارد.
آنها شامل این واقعیت میشوند که حجم فروش شکر بستهای در درازمدت کاهش یافته است و همچنین نگرانی مصرفکنندگان در مورد شکر بر فروش دستههایی مانند بیسکویت و شکلات تأثیر میگذارد. علاوه بر این، میانگین محتوای قند در بازارهایی از جمله نوشابهها کاهش یافته است، جایی که گزینههای رژیمی و کمچرب سهم بیشتری از فروش را به خود اختصاص دادهاند.
این دستهبندیها مجموعهای از فرمولبندی مجدد محصول را دیدهاند، زیرا تولیدکنندگان به دنبال کاهش واکنش قند هستند که منجر به تغییرات تغذیهای مثبت در میان مصرفکنندگان میشود.
آیا این روند بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد؟ اگر چنین است، چگونه محصولات خود را دوباره فرموله می کنید؟ تماس بگیرید (ایمیل محافظت شده) یا به گفتگو در توییتر @laserstudio_ir بپیوندید.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۸-۲۸ ۱۵:۵۲:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #مصرف #شکر #در #حال #کاهش #است