در پاسخ به تقاضای مصرفکننده برای خوراکیها در اندازههای وعده، بسیاری از برندها بستهها و بستههای کوچکتری را برای اشتراکگذاری معرفی کردهاند – و این فرمت محصول به طور فزایندهای محبوب شده است.
با این حال، حرکت گستردهتری در بخش شیرینیسازی برای کاهش اندازه و وزن بسیاری از محصولات و حتی در برخی موارد کسر تعداد اقلام جداگانه در یک بسته صورت گرفته است.
بر اساس گزارش دفتر آمار ملی، تولیدکنندگان شکلات بریتانیایی در چند سال گذشته حجم محصولات خود را حدود ۱۰ درصد کاهش داده اند، ظاهراً در تلاش برای رسیدگی به موضوع افزایش هزینه ها و کمک به مبارزه با نرخ چاقی.
سال گذشته، Mars به عنوان بخشی از تعهد خود برای کاهش محتوای کالری محصولات خود به حداکثر ۲۵۰ کالری، میلههای Mars و Snickers خود را کاهش داد.
بسته های Cadbury’s Fingers اکنون حاوی دو بیسکویت کمتر هستند. اندازه بسته ها ۱۱ گرم به ۱۱۴ گرم کاهش یافته است. البته، کادبری در اوایل سال جاری خشم خود را برانگیخت که بستههای چندتایی کرم تخممرغ آن با جعبههای پنج تایی جایگزین شدند. آنها قبلاً مانند تخم مرغ های واقعی در جعبه های شش تایی فروخته می شدند.
این موضوعی است که در چند سال گذشته مورد بحث قرار گرفته است و البته برای مصرف کنندگان طیف گسترده ای از غذاها و نوشیدنی ها مطرح است.
اما چرا شرکتها به جای افزایش قیمتها به شیوهای پیشرو، اندازه را کاهش میدهند؟ ظاهراً برندهایی که نمیخواهند مشتریانشان کاهش محصولات را بهعنوان افزایش قیمت ببینند، طبق قانون وبر زندگی میکنند، این ایده این است که اگر محرکی با شدت متفاوت به مردم ارائه دهید – و تغییر به اندازه کافی کوچک باشد – آنها این کار را نمیکنند. متوجه آن شوید
اما آیا این استراتژی درستی است؟ شاید حرکت به سمت کیفیت و منشأ مواد به این معنی باشد که مصرف کنندگان آماده هستند برای خوراکی ها و تنقلات مورد علاقه خود هزینه بیشتری بپردازند؟ در نهایت کیفیت مهم است نه کمیت.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۲۲ ۱۵:۱۲:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #مسائل #اندازه