بر اساس نظرسنجی پاناروپایی که توسط موسسه تحقیقات بازار Innofact AG به نمایندگی از گروه GNT انجام شده است، تقریبا یک سوم مصرف کنندگان بریتانیایی افزودنی های مصنوعی را رد می کنند. همچنین دریافت که حتی محتوای کالری نیز اهمیت کمتری دارد.

طبق این مطالعه، عاشقان شیرینی نه تنها به طعم و مزه توجه می کنند. بسیاری از مصرف کنندگان به طور خاص به مواد تشکیل دهنده محصولات قنادی خود اهمیت می دهند. به طور کلی، ۳۷ درصد از اروپایی ها به دنبال شیرینی هایی هستند که فاقد مواد افزودنی مصنوعی باشند. مصرف کنندگان ایتالیایی بیشترین انتقاد را دارند. بیش از نیمی از آنها به مواد غیر مصنوعی (۵۳ درصد)، پس از آن فرانسوی ها (۳۶ درصد)، آلمانی ها (۳۴ درصد)، اسپانیایی ها (۳۴ درصد) و انگلیسی ها (۲۷ درصد) توجه دارند.

در عین حال، حتی منتقدترین دوستداران آب نبات نیز به دنبال شیرینی های جذاب با رنگ های زنده هستند. در اینجا، طبیعی بودن یک عامل کلیدی برای تأثیرگذاری بر تصمیم خرید است. اکثر اروپایی ها (۵۸ درصد) – از جمله ۷۰ درصد ایتالیایی ها – اظهار می کنند که آماده اند برای محصولاتی که حاوی هیچ گونه افزودنی مصنوعی، به ویژه رنگ ها نیستند، هزینه بیشتری بپردازند (۴۷ درصد). تجارت منصفانه، کیفیت محصول ارگانیک یا گیاهی تأثیر کمتری بر تمایل به پذیرش قیمت بالاتر دارد.



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۲۴ ۱۴:۵۵:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #مراقبت #مصرف #کنندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *