گراهام گادفری، مشاور قنادی، یکی از اعضای قدیمی هیئت تحریریه تولید شیرینی و همکار دائمی مجله می‌خواهد از شما بشنود…

خواننده عزیز…

در طول مدتی که برای تولید قنادی می نویسم، سعی کردم موضوعات مقاله ای را انتخاب کنم که احساس می کردم برای شما جالب و مفید باشد. تاکید بر نوآوری و تلاش برای کمک به رشد شرکت های کوچک تا متوسط ​​بوده است.

با این حال، اگرچه من تجربه زیادی در صنعت شیرینی پزی دارم، اما واضح است که نمی دانم مسائل و علایق شما چیست.

از بسیاری جهات این چیزی است که نقش یک مشاور فنی و تجاری مستقل مانند من را بسیار جالب می کند. هر پروژه ای که همراه می شود متفاوت است و چالش های جدیدی را ایجاد می کند.

من در حال حاضر به بسیاری از افرادی که با من در تماس هستند مشاوره و کمک در طول یک مکالمه تلفنی یا صرفاً از طریق ایمیل ارائه می دهم. این شامل پاسخ به سؤالات از سراسر جهان است و واقعاً جالب است که باید راه حلی را در چارچوبی کاملاً متفاوت با آنچه که معمولاً با آن مواجه می‌شوید کار کنید. این می تواند منجر به زیر سوال بردن مفروضات در محیط دیگری شود – در واقع چه مشکلی با یک محصول کم هزینه، بسیار با کیفیت و نوآورانه که خارج از مشخصات محصول معمولی است، وجود دارد؟

بنابراین، من از شما به عنوان خوانندگان تولید قنادی دعوت می کنم تا با مشکلات جالب و مهمی که برای حل آنها به کمک نیاز دارید، بیایید. البته محرمانه بودن شرکت مهم است و رعایت می شود و شرکت ها با نام ذکر نمی شوند مگر اینکه ما از نام بردن آنها خوشحال باشیم. به همین ترتیب، تعمیم یک موضوع خاص به طوری که اطلاعات محرمانه فاش نشود، دشوار نیست.

مسائل بسیار متنوعی وجود دارد که می تواند بر مشاغل، هم فنی و هم تجاری تأثیر بگذارد. در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، این مسائل می تواند شامل نیاز به نوآوری و تولید محصولات جدید، در دسترس بودن مواد و هزینه، مشکلات تولید، کیفیت محصول، ضایعات و پساب، هزینه های انرژی و ظرفیت و کارایی کارخانه باشد.

نحوه برخورد با یک مشکل بسته به زمینه آن می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد، بنابراین داشتن اطلاعات اولیه در مورد کسب و کار و محیطی که در آن کار می کنید علاوه بر اطلاعات واضح در مورد ماهیت مشکل و مسائل مفید است. مقیاس عملیات

علاوه بر مشکلات نسبتاً خاص، موضوعات گسترده‌تری نیز وجود دارد که مورد علاقه عمومی‌تر است که می‌توان آنها را بررسی کرد و من به همان اندازه مایلم در مورد آنها بحث کنم. مواردی مانند اینکه صنعت شیرینی سازی به کجا می رود، روندها چیست، کدام دسته بندی محصولات نشان دهنده بزرگترین فرصت ها هستند.

من نمی توانم ادعا کنم که شخصاً می توانم هر مشکلی را که ممکن است داشته باشید حل کنم، اما طیف گسترده ای از مخاطبین و همکارانی دارم که ممکن است بتوانند به من کمک کنند و خوشحال می شوم به آنها اعتبار بدهم.

شاید بهترین راه برای تماس با من از طریق وب سایت تولید شیرینی (www.confectioneryproduction.com) یا صفحات توییتر یا ایمیل زدن به سردبیر باشد.

ما امیدواریم که از تو خبری بشنویم.



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۴-۰۹ ۲۱:۵۶:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #ما #می #خواهیم #از #تو #بشنویم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *