برندهای بیسکویت ریوینگتون که سال گذشته به مدیریت سقوط کردند، پس از عرضه شدن توسط متیس پارتنرز، قرار است وارد بازار جهانی شوند.

Rivington Biscuits مستقر در لنکاوی که متعلق به شرکت هلندی Van Delft بود، تقریباً ۳۰ نوع مختلف بیسکویت تولید می کرد. این شرکت در دسامبر سال گذشته با از دست دادن ۹۹ شغل در بحبوحه شرایط چالش برانگیز تجاری، به ویژه کاهش شدید ارزش پوند، فشار بر جریان نقدی و حاشیه سود، وارد مدیریت شد.

طیف بیسکویت آن، که قبلاً در سوپرمارکت های بریتانیا مانند Lidl، Aldi، Morrisons، Tesco و Iceland در دسترس بود، شامل ویفر شکلاتی سه گانه مونتانا، ویفر شکلات شیری Trophy و ویفر پلنگ صورتی بود.

دارایی های IP برای فروش شامل سرقفلی در سبد نام تجاری Rivington Biscuits، یک سبد علامت تجاری ثبت شده و دانش سازمانی است.

متیس پارتنرز می‌گوید فروش IP اطراف این برندها در بازار بیسکویت بریتانیا که در سال گذشته حدود ۴ میلیارد پوند ارزش داشت، مورد توجه شدید قرار خواهد گرفت. همچنین فرصت های قابل توجهی برای گسترش برندها به بازارهای بین المللی وجود خواهد داشت.

نات بالدوین، از شرکت مشاوره مالکیت معنوی تجاری Metis Partners، که برنامه بازاریابی را هماهنگ می کند، خاطرنشان کرد: «محصولات بیسکویت ریوینگتون در بازار شناخته شده بودند و از طریق تعدادی از زنجیره های خرده فروشی ملی به فروش می رسیدند.

این شرکت به بازارهای مختلفی رسیدگی کرد و با محصولاتی مانند شکلات بدون گلوتن No Wheat و ویفر پرتقالی خود، موقعیت خوبی در بخش رشد آزاد داشت.

شرکای متیس اکنون در حال انجام یک کمپین جهانی برای بازاریابی و از بین بردن سبد برند بیسکویت است. این فروش می‌گوید احتمالاً برای شرکت‌هایی که در زمینه‌های تولید بیسکویت، خرده‌فروشی، سبک زندگی و کسب برند فعالیت می‌کنند، مورد توجه خاص قرار خواهد گرفت.

بنابراین اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، می‌توانیم شاهد بازگشت بیسکویت‌های مورد علاقه‌مان به بازار باشیم.



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۳۰ ۱۳:۰۵:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #مارک #های #بیسکویت #ساز #انگلستان #برای #فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *