اگرچه نرخ تورم بریتانیا به طور غیرمنتظرهای در ماه ژوئن به ۲.۶ درصد کاهش یافت، اما همچنان سریعتر از دستمزدها در حال افزایش است و بسیاری از مصرفکنندگان را وادار کرد تا کیف پول خود را بیشتر از این هم سفت کنند.
اما همه ما مقصر هستیم که به صورت هفتگی، اگر نگوییم روزانه، شیرینی میخریم، که بر هزینههای ماهانه ما افزوده است. و طبق تحقیقات جدید شرکت تحقیقاتی Shopper Intelligence، قیمت در انتخاب شیرینیهای شکری تعیینکننده کلیدی است، اما دید و راحتی مهمترین عوامل برای تبدیل مرورگر به خریدار هستند.
من مطمئناً می توانم به عنوان یک مصرف کننده با این موضوع ارتباط برقرار کنم. اگر محصول یک تولید کننده شیرینی در انتهای راهرو قرار داده شود و عرضه شود، احتمال خرید آن بیشتر است. و همه اینها فرصت هایی را برای تولیدکنندگان فراهم می کند تا محصولات در حال حرکت را در بسته بندی های جذاب معرفی کنند.
برنامه اندازهگیری خریداران خواربارفروشی هوشمند خریداران در سال ۲۰۱۶، که عادات خرید و ذائقه خریداران را در تمام سوپرمارکتهای بزرگ بررسی میکرد، نشان میدهد که شیرینیها رتبه بالایی (۶۲٪) به عنوان خرید خرید و فروش و پایین بودن را به عنوان خرید مرور (۲۰٪) دارند. که خرده فروشان پنجره کوچکی برای خرید دارند.
از این ۶۲ درصد، تسهیلکنندههای اصلی یک خرید سریع، برجسته بودن محصول، (۴۳ درصد)، سهولت خرید (۴۳ درصد) و نمایش تبلیغاتی برجسته (۲۳ درصد) بودند.
حدود ۴۰ درصد از خریداران همچنین گفتند که اقلام شیرینی پزی فقط برای آنها خریداری شده است، اما همانطور که انتظار می رفت نسبت خریداران بسیار بالاتر از میانگین برای فرزندان خود خرید می کردند (۱۱٪ در مقابل میانگین ۴٪). علاوه بر این، سطوح بالای مصرف در روز خرید اتفاق میافتد (۲۴%) یا برای تاریخ بعدی در خانه آورده میشوند (۳۵%).
با این حال، شیرینیهای قندی در میان ۱۰ دسته برتر (رتبه هفتم) در سراسر فروشگاهی است که مصرف برنامهریزی شده بعداً «خارج از خانه» است.
این نشان میدهد که برای سوپرمارکتها، قنادیهای شکر باید بستههای کوچکتر و حمل آسانتری داشته باشند و فرصتی برای بیرون رفتن از موقعیتهای خانه مانند بخشی از بستههای پیک نیک یا جعبههای ناهار را فراهم میکند.
حدود ۵۳ درصد از خریداران مورد بررسی گفتند که قصد دارند قبل از بازدید از فروشگاه، شیرینی بخرند و آن را در میان کم برنامهریزیترین دستهبندی در فروشگاه قرار دهند. حدود ۱۸٪ از ۵۳٪ از خریداران برای خرید یک نام تجاری خاص برنامه ریزی کردند و بیشتر از آن ۱۵٪ مارک مورد نظر را خریداری کردند که نشان دهنده نرخ تبدیل ۸۵٪ و سطح بالای وفاداری به برند است.
تقریباً نیمی از خریداران شیرینیپزی (۴۶%) که خرید کردهاند، قبل از بازدید از فروشگاه برنامهریزی نکرده بودند که شیرینیپزی را پنجمین دستهبندی هیجانانگیز در فروشگاه کنند. نزدیک به یک سوم از خریدها (۳۲٪) توسط یک ماشه تبلیغاتی انجام شده است که نمایشگر ۲۳٪ و قیمت و پیشنهادات ویژه ۱۴٪ است.
به عنوان یک دسته با زمان ماندگاری کم، وظیفه خرده فروشان است که از طریق تبلیغات درون فروشگاهی و نمایش های ثانویه با خریداران تعامل کنند.
شکاف در تنوع دامنه ها، فضای مورد علاقه، اندازه بسته ها و نوآوری توسط خریداران شیرینی پزی نشان داده شده است که زمینه پیشرفت را نشان می دهد، با این شکاف در رتبه نهم از نظر اهمیت در بین ۱۴۹ دسته، که نشان می دهد خریداران برای داشتن اهمیت زیادی قائل هستند. طیف گسترده ای از شیرینی پزی که از بین آنها می توان انتخاب کرد.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۲۲ ۱۴:۰۸:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #قیمت #اولویت #دارد