اعلامیه Mars Wrigley Confectionery مبنی بر اینکه قصد دارد نسخه‌های کاهش‌دهنده قند در بریتانیا از میله‌های اصلی Mars و Snickers خود را عرضه کند، چیزی است که چندان تعجب‌آور نیست.

به دنبال تلاش سازمان دولتی بهداشت عمومی انگلستان برای تشویق تولیدکنندگان به کاهش ۲۰ درصدی محتوای شکر تا سال ۲۰۲۰، این شرکت‌های شیرینی‌پزی بوده‌اند که کمترین پیشرفت را در این زمینه داشته‌اند.

هدف اولیه کاهش ۵ درصدی در محتوای شکر از این بخش، فاصله‌ای از دستیابی به آن بود، اگرچه اکنون نشانه‌هایی از واکنش روشن این صنعت وجود دارد.

شاید بیشترین پیشرفت از نستله با Milkybar Wowsomes بوده است. قند این میله ها نسبت به نمونه های معمولی خود ۳۰ درصد کاهش یافته است و در پی نگرانی های جدی در مورد سلامت دوران کودکی ساخته شده اند.

این شرکت تاکید کرده است که تحقیقات و توسعه قابل توجهی برای ایجاد آنچه که آن را “شکر ساختاری” می نامد انجام داده است که می تواند از نظر طعم محصول به شیوه ای مشابه با میله های معمولی خود عمل کند.

چنین اعلامیه هایی در چارچوب مطالعه اخیر سازمان همکاری اقتصادی و توسعه آمده است، در واقع بریتانیا دارای بالاترین موارد چاقی در اروپای غربی است، به طوری که ۲۶.۹ درصد از جمعیت کشور دارای اضافه وزن هستند.

تولیدکنندگان دیگر به حرکت به سمت ارائه طیف های سالم تر در سبد محصولات کلی پیوسته اند، به طوری که Mondelez International قرار است ظرف چند ماه یک نوار شیر لبنی Cadbury با ۳۰ درصد کاهش قند تولید کند.

بنابراین، تصمیم مریخ برای ارائه مریخ کلاسیک خود در انواع «پروتئین بیشتر» با کاهش ۴۰ درصدی قند برای میله‌هایش (و همچنین شامل ۱۰ گرم پروتئین)، ممکن است به طور بالقوه حرکتی را برای این شرکت تغییر دهد.

میله‌های Snickers آن نیز به شکل ۳۰ درصد کاهش‌یافته قند در دسترس خواهند بود، که به این معنی است که مصرف‌کنندگان به زودی مجموعه‌ای از گزینه‌های رو به رشد خواهند داشت که نشان می‌دهد فرمول‌بندی مجدد محصول یک گزینه تجاری مناسب در صنعت است.



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۲۲ ۱۳:۲۶:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #قنادی #Mars #Wrigley #به #برنامه #کاهش #قند #می #پیوندد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *