این یک هفته شلوغ دیگر در اینجا در تولید قنادی است. من امروز در روز Campden BRI هستم تا با مدیران صنایع غذایی، نوشیدنی و صنایع وابسته ملاقات کنم. من به خصوص مشتاقانه منتظر ارائه توسط پاتریک کاونی، مدیر عامل گروه گرین‌کور در مورد “صنایع غذایی بریتانیا – گوهری که بیش از حد پنهان است” هستم. من همچنین این شانس را خواهم داشت که آخرین پیشرفت های علمی و فنی را ببینم.

این هفته، ما آخرین شماره از تولید شیرینی را برای مطبوعات ارسال می کنیم، بنابراین در اینجا یک مرور کلی از آنچه در داخل است آورده شده است:

تصویر رنگارنگ روی جلد ویژگی اصلی را خلاصه می کند – بینشی عمیق در مورد روند رنگ و طعم در شیرینی پزی و اینکه چرا در حال حاضر صنعت می تواند درباره آن صحبت کند، طبیعی است.

در همین حال، مشاور گراهام گادفری به ایجاد ارزش از طریق نوآوری و مهمتر از آن این است که چرا این نباید برای مشاغل استرس زا باشد.

علاوه بر این، نکات مهمی را برجسته می‌کنیم که می‌تواند به تولیدکنندگان مواد غذایی کمک کند تا کدهای با وضوح بالا را به‌طور خودکار روی بسته‌بندی‌های انعطاف‌پذیر کاهش‌یافته امروزی چاپ کنند، و همچنین فاکتورهای کلیدی را که باید در هنگام انتخاب یک سیستم کیسه‌بندی جدید در نظر بگیرند.

در این شماره، ما همچنین ویژگی هایی داریم که به طور خاص بر روی ترکیه، ایالات متحده و بریتانیا تمرکز می کند، همچنین ترکیب معمولی از تجهیزات و اخبار مواد تشکیل دهنده.

با حرکت به شماره ژوئیه/آگوست خود، ویژگی‌هایی در زمینه شکل‌دهی و اکستروژن، لعاب‌کاری و پرداخت و فناوری بسته‌بندی و همچنین تمرکز محصول بر روی محصولات میان‌وعده را در اختیار خوانندگان قرار خواهیم داد.

اگر چیزی وجود دارد که مایلید در مجله یا وب سایت ارائه دهیم، لطفاً با ما تماس بگیرید (ایمیل محافظت شده).



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۰۶ ۱۵:۲۸:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #قنادی #رنگارنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *