این فصل بسیار مناسب برای شروع جادوی جشن است و خرده فروشان قطعاً به دنبال به دست آوردن بخشی از این عمل هستند، زیرا شکلات کریسمس و بازار گسترده تر شیرینی پزی در طول تاریخ یکی از قوی ترین ها در تقویم سالانه این صنعت بوده است.
جای تعجب نیست که طبق داده های یورومانیتور، اروپای غربی با فروش ۲۷۱ هزار تن شکلات به ارزش ۶.۲ میلیارد دلار در سال گذشته، در صدر جدول مصرف قرار دارد.
آمریکای شمالی که همچنان بزرگترین بازار فصلی باقی مانده است، بهطور نسبتاً نزدیک دنبال شد و سال گذشته تنها در آستانه روز بزرگ بابانوئل در سال ۲۰۲۳ حدود ۴.۴ میلیارد دلار فروش شکلات به دست آورد و ثابت کرد که خریداران ممکن است محدودیتهایی در بودجه خود داشته باشند. بحران هزینه زندگی در بسیاری از نقاط، با این حال هدیه شکلات، شیرینی و آب نبات برای بخش قابل توجهی از مصرف کنندگان
شاید یکی از برجستهترین جنبههای جایگاه شیرینیپزی در این فصل از سال، مفهوم کراوات تجاری باشد که امسال قطعاً مشهود است. در این ماه شاهد انتشار Red One (با حضور «The Rock» دواین جانسون) بودیم که برند Mars Wrigley M&M با همکاری یک برند مشتاق بود با آن همراه شود، و در جای دیگر، سری Disney+، Skeleton Crew از حماسه جنگ ستارگان. همچنین ارتباط کمی کمتر با طعم مالت جدید نوشیدنی های گرمتر زمستانی Horlicks دیده می شود.
در واقع، این فرنچایز یکی از بزرگترین موفقیتهای بازاریابی در چهار دهه گذشته از نظر نحوه نفوذ آن به آگاهی نسلهای طرفداران بوده است، جورج لوکاس اعتراف کرد که روسای استودیوهای فیلم در آن زمان به هیچیک از حقوق تجاری اهمیت چندانی ندادهاند. اواسط دهه ۱۹۷۰ برای راه اندازی اولیه جنگ ستارگان. امروز، آنها به وضوح مسیر متفاوتی را اتخاذ میکنند، زیرا جریانی به ظاهر بیپایان از «کالا» سرازیر میشود که مربوط به مجموعهای گیجکننده از اسپینآفهای کلاسیک مشهور علمی تخیلی است.
با یک تلنگر معمولی در گوگل خواهید دید که انواع لذت های آشپزی جنگ ستارگان، از نانوایی کهکشانی گرفته تا آشپزی در نشریات با موضوع جمهوری نیو ریپابلیک را پیدا می کنید که اکثر طرفداران به سختی تصور می کردند هرگز به واقعیت می پیوندند، و با این حال نزدیک به ۵۰ سال از آن می گذرد. از اولین ورود آن فیلم به جهان ما.
قطعاً همین امر در مورد بسیاری دیگر از فرانچایزهای فیلم و تلویزیون نیز صادق است، زیرا شرکتهای مواد غذایی، از جمله کسبوکارهای شیرینیپزی، به وضوح فرصتی را برای حضور در جایی که طرفداران هستند، پیدا کردهاند – و این از طریق تطبیق خود با چنین روابط بازاریابی هوشمندانهای است که وفاداری به برند را حتی بیشتر میکند. می تواند در طول زمان توسعه یابد. بنابراین، در حالی که ما بسیار امیدواریم که روح کریسمس بسیار بیشتر از یک فرصت بازاریابی باشد، دور شدن از این واقعیت که دوران فرصتهای تجاری یکپارچه فرا رسیده است، دشوار است.
در (ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه های اجتماعی @laserstudio_ir یا صفحات لینکدین ما در تماس باشید.
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۱۱-۲۷ ۱۴:۵۲:۰۷
عناوین بصورت هشتگ: #فیلم #های #جشن #کراوات #صفحه #نمایش #فرصت #های #کلیدی #را #برای #بخش #شیرینی #پزی #فراهم #می #کند