احتمالاً چند ماه آینده برای تولیدکنندگان قنادی، تنقلات و نانواییها و همچنین خردهفروشانی که در سرتاسر جهان به آنها خدمت میکنند بسیار حیاتی خواهد بود.
تا آنجا که به بریتانیا مربوط می شود، آخرین مطالعات آژانس ارتباطات جم نشان می دهد که مصرف کنندگان ارزش زیادی برای انبار کردن اقلام قنادی و نانوایی از خرده فروشان مستقل قائل هستند و به این واقعیت اشاره می کنند که قبلاً به زمان های نامشخص و مضطرب پرداخته ایم. ، اغلب منجر به تمایل به سطوح بیشتری از غذا و تنقلات راحت می شود.
اگرچه نتایج این مطالعه (که نشان میدهد بیش از ۵۰ درصد از مردم برای خرید نانوایی و ۴۶ درصد در رشتههای شیرینیپزی آماده بودهاند) باید به عنوان نشانههای دلگرمکننده تلقی شوند، بعید است که این بخش به این زودیها از مصرفکننده راضی شود. هزینهها تحت فشار مجدد قرار میگیرند زیرا چشمانداز رکود جهانی گستردهتر به دلیل تأثیر همهگیری ویروس کرونا رو به رو میشود.
در حالی که اخیراً تعدادی از برنامههای تولیدکنندگان بزرگ را برای عرضههای هالووین و کریسمس پوشش دادهایم – که از نظر پیشروی بهبود بسیار مهم است، تردیدی وجود ندارد که حتی با وجود برنامهریزی استراتژیک تجاری ستودنی که توسط این شرکت فاش شده است، در مسیر نسبتاً ناهمواری قرار داریم. صنعت.
فدراسیون غذا و نوشیدنی بر چالش هایی که با آن روبه رو است تأکید کرده است و گفته است که آخرین برنامه زمستانی دولت برای جایگزینی طرح مرخصی موجود برای کمک به محافظت از مشاغل در طول بحران کرونا، به اندازه کافی برای کمک به تولیدکنندگان و کسانی که کار می کنند پیش نمی رود. در صنایع مهماننوازی که امسال بهویژه تحت تأثیر قرار گرفتهاند.
علیرغم چنین واقعیتهایی، من پیوسته در ارتباطاتم و (چند بازدید واقعی نادر در ماههای اخیر) با احساس واقعی انعطافپذیری که به نظر میرسد بخش غذا و نوشیدنی به طور کلی در میان حماسه در حال آشکار شدن از خود نشان میدهد، تحت تأثیر قرار گرفتهام. درست زمانی که ماه گذشته به نظر می رسید که رویدادها کمی در حال باز شدن هستند، اکنون ظاهراً یک گام به عقب برداشته ایم و افزایش شدیداً ناخوشایند موارد ابتلا به ویروس کرونا در تیتر خبرها قرار گرفته است و موارد این هفته به بالاترین سطح روزانه خود رسیده است.
تعجب آور نیست که اقدامات جدید دولت برای تلاش برای جلوگیری از این روند بیشتر انجام شده است زیرا پیشرفت در یافتن راه حلی بلندمدت با واکسن ها ادامه دارد که امیدواریم امکان بازگشت به زندگی قبل از همه گیری را فراهم کند. در این میان، این مسئله احضار یک معامله منصفانه بیشتر از عزم نشان داده شده توسط تعداد زیادی از کسب و کارها برای ادامه دادن به رغم ناملایمات است. شنیدن نظرات صنعت همیشه جالب است – بنابراین به ما اطلاع دهید که چگونه با آن کنار می آیید، در هر کجای دنیا که مستقر هستید – نظرات خود را در مورد وضعیت صنعت برای من در زیر ارسال کنید تا بتوانیم آنچه را بیشتر بازتاب دهیم. درست در سراسر بخش ما اتفاق می افتد.
نیل بارستون، سردبیر تولید شیرینی.
در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۲۰ ۱۲:۵۴:۰۷
عناوین بصورت هشتگ: #فصل #مهمی #برای #تولید #کنندگان #خرده #فروشان #شیرینی #جات #در #پیش #است