۷ مارس ۲۰۱۲ – در پاسخ به تقاضای مصرف کنندگان، نستله به اولین قنادی بزرگ تبدیل شد که مواد مصنوعی را از کل مجموعه قنادی خود حذف کرد. این حرکت نشان دهنده یک نقطه عطف عظیم برای صنعت است، و این احتمال وجود دارد که سایر شرکت ها نیز از آن پیروی کنند.
Cadbury تمام رنگ های مصنوعی را از محصولات خود حذف کرد پس از اینکه آژانس استانداردهای غذایی در سال ۲۰۰۷ مطالعه موسوم به ساوتهمپتون را منتشر کرد که شش رنگ مصنوعی را با بیش فعالی در کودکان خردسال مرتبط می کرد. با این حال، طعم دهنده های مصنوعی هنوز در حال استفاده هستند.
مریخ تمام رنگ ها و طعم دهنده های مصنوعی را از شکلات تخته های خود حذف کرده است. اگرچه، این شرکت هنوز از افزودنی در محصولات دیگر مانند Skittles استفاده می کند.
هر دو شرکت Cadbury، Mars و دیگر شرکتهای بزرگ شیرینیسازی احتمالاً تلاشهای خود را برای حذف مواد مصنوعی افزایش میدهند. در آینده قابل پیشبینی، فکر میکنم احتمال دارد که بسیاری از شرکتهای دیگر نیز همین خبر را اعلام کنند.
مطالب مرتبط
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۲-۲۲ ۱۶:۰۱:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #فشار #برای #طبیعی