بر اساس گزارش جدید گروه تحقیقاتی MarketsandMarkets، تقاضای جهانی برای ماشین آلات شیرینی پزی قرار است طی پنج سال آینده به میزان قابل توجهی افزایش یابد.
این مطالعه به این بخش خوشبینی میدهد و پیشبینی میکند که فروش تجهیزات پردازش تا سال ۲۰۲۳ از رقم ۴.۶۹ میلیارد دلار در سال گذشته به ۶.۵۵ میلیارد دلار با نرخ رشد سالانه ۶.۹ درصد افزایش یابد.
چنین پیشبینیهایی بدون شک خبر خوشایندی را برای صنعت اثبات خواهند کرد، بهویژه با توجه به فشاری که در سالهای اخیر برخی بخشهای بازار احساس کردند.
این امر به ویژه با توجه به گزارشهایی مبنی بر کاهش رشد فروش محصولات شکلاتی به ویژه در ایالات متحده است. به این ترتیب اقداماتی مانند موافقت نستله با فروش محصولات قنادی آمریکایی خود به Ferrero در اوایل سال جاری به مبلغ ۲.۸ میلیارد دلار انجام شد.
اگرچه تغییر عادات مصرفکننده ظاهراً تمرکز جهانی را بر ارائه طیف وسیعتری از محصولاتی که سالمتر تلقی میشوند، سوق داده است، به نظر میرسد که برای بسیاری از برندهای سنتی شیرینیسازی اشتیاق زیادی وجود دارد.
این از طریق آخرین ارقام Statistica تأیید می شود که نشان می دهد فروش بین المللی شیرینی در سطح جهانی از کمتر از ۷ میلیون تن در سال در سال ۲۰۱۲ به رقم پیش بینی شده ۷.۶۹ میلیون تن تا سال آینده افزایش یافته است.
با توسعه طیفهایی مانند میلههای Wowsome جدید نستله (کاهش شکر به میزان ۳۰ درصد) و کاهش ۱۰ درصدی قند کیتکت، نشانههایی وجود دارد که ترکیبی از میلههای تازه فرمولهشده و محصولات شیرینیپزی کلاسیک ممکن است به خوبی نمایانگر شکل بازار باشد. دوره چند سال آینده
در حالی که رسیدن به اهداف دولت (کاهش ۲۰ درصدی در بریتانیا) برای کاهش سطح قند در رژیم غذایی ما برای تولیدکنندگان سخت خواهد بود، به نظر می رسد که پیشرفت به آرامی در حال انجام است.
واضح است که بسیاری از افراد این موضوع را از نظر کاهش سطوح قند، نمک و چربی از طیف وسیعی از محصولات به عنوان مسئله مهم عصر ما در نظر می گیرند – که به ویژه برای بخش شیرینی سازی همچنان یک وظیفه چالش برانگیز است.
با اخبار نمایش یا ویژگی های کلی خود در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق رسانه های اجتماعی در @laserstudio_ir
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۱۳ ۱۰:۰۹:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #فروش #تجهیزات #فروش #محصولات #قنادی #همچنان #رو #به #افزایش #است