در حالی که تنها چند هفته تا روز ولنتاین (۱۴ فوریه) باقی مانده است، نمادهای عشق شکلاتی شکل قلب در اینجا در بریتانیا فراوان است، اما اگر به دنبال چیزی کمی فردی تر هستید، چه؟
همانطور که در شماره فوریه CP بحث شد، فناوریهای جدیدی مانند چاپ سه بعدی در خط مقدم نیاز به شخصیسازی در بخش شیرینیپزی قرار دارند و این چیزی است که احتمالاً در آینده شاهد آن خواهیم بود.
یک مرد وقتی به نستله سازنده کیت کت مراجعه کرد تا از این شرکت بخواهد یک تخته شکلات مخصوص برای دوست دخترش استف تولید کند، نیاز به شخصی سازی را یک قدم جلوتر برد. نستله با الهام از عشق استف به کیت کت، این پیام را نوشت: “آیا با من ازدواج می کنی؟” روی یکی از تنقلات دو انگشتی اش. و طبق گزارش یک روزنامه بریتانیایی، استف گفت بله.
یکی دیگر از برندهای مرتبط با عشق، Swizzels Love Hearts، نیز میتواند شخصیسازی شود، اگرچه در این مورد فقط بستهبندی است که با یک پیام یا نام یک شخص شخصیسازی میشود. و البته، در حال حاضر محصولات و مارک های بسیار بیشتری وجود دارند که فرصت هایی را برای شخصی سازی فراهم می کنند.
خب از اینجا کجا بریم؟ حتی برای برندهایی که به دنبال راهاندازی خدمات یا خطوط محصول با مضمون شخصیسازی نیستند، درسهایی وجود دارد که میتوان از تمایل رو به رشد مصرفکننده برای محصولات شخصیشده، بهویژه از نظر نحوه بازاریابی و جایگاه برندها، آموخت. شاید زمان آن رسیده است که محصولات بیشتری را با توجه به فردیت مصرف کنندگان تنظیم کنید تا از بازی جلوتر بمانید؟
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۲۰ ۱۶:۱۲:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #عشق #در #هوا #است