شاید تعجب آور نباشد که گروه هایی مانند Luker Chocolate در این هفته از محصولات قنادی شیر جو دوسر در برابر افزایش فروش ۷۰ درصدی گزارش شده در این دسته که توسط مصرف کنندگانی که به سلامتی توجه بیشتری دارند، رونمایی کردند.
برند شکلات کلمبیایی که بر اساس اخلاقیات پایه گذاری شده است به طور پیوسته در حال گسترش حضور خود در بازارهای جهانی و گسترش به عرصه “بهتر برای شما” در میان ملاحظات بازار گسترده تر است.
همانطور که این تجارت اشاره کرد، بسیاری از گزینههای شکلات گیاهی عمدتاً از شکلات تیره با کیفیت بالا با محتوای کاکائو ۵۰ درصد یا بیشتر تشکیل شدهاند، اما بافت خامهای شیر جو دوسر جایگزین مناسبی برای شکلات شیری میسازد که به نظر میرسد نفوذ قابل توجهی دارد. مطمئناً پاککارانی وجود خواهند داشت که بر اصلاح لبنیات خود پافشاری خواهند کرد – اما اکنون واضح است که جایگزینهای گیاهی در حال افزایش هستند و بدون شک در ماهها و سالهای آینده با سرعت قابل توجهی قفسههای ما را پر خواهند کرد.
آخرین عرضه از Luker به دنبال حرکت برند بریتانیایی Love Cocoa به فضا با سری شکلات های HiP (خوشبختی در گیاهان) است که به گفته موسس این شرکت، جیمز کادبری، این هفته پس از عرضه اخیر به عنوان یک موفقیت قابل توجه اعلام شد.
در جای دیگری از بازار وگان این هفته، Plamil یک وب سایت جدید را معرفی کرد که متخصصان صنعت را هدف قرار می دهد که به دنبال تعامل با طیف گسترده ای از شیرینی های دوستدار گیاهخواری هستند، که اخیراً سری So Free خود را شامل شده است که همچنان پرچمدار بخشی است که نشان می دهد. هیچ نشانه ای از کاهش سرعت به این زودی ها وجود ندارد.
اگرچه ارقام دقیقی در دسترس نیست، در مجموع ۵۰۰۰۰۰ نفر برای طرح “گیاهخواری” در بریتانیا ثبت نام کردند و متعهد شدند که به مدت یک ماه فقط غذاهای گیاهی بخورند، که بیش از دو برابر رقم سال ۲۰۱۹ بود و بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از ارقام مربوط به سال گذشته افزایش داشت. سال ۲۰۱۴، زمانی که تصور می شد حدود ۱۵۰۰۰۰ نفر در بریتانیا وگان هستند.
سایت مقایسه خرید finder.com گزارش داده است که آمار فعلی افرادی که از رژیم غذایی گیاهی پیروی می کنند به تنهایی در بریتانیا در واقع بسیار بیشتر است و حدود ۱.۵ میلیون نفر است. همانطور که یکی از تولیدکنندگان اخیراً به تولید شیرینیپزی اشاره کرد، مقدار فضای راهرو در سوپرمارکتها که به بازارهای وگان اختصاص داده میشود، به وضوح نشانهای مطمئن است که این یک مد کوتاه مدت نیست، بلکه یک ترجیح ریشهدار مصرفکننده است.
با در نظر گرفتن این موضوع، به احتمال زیاد مارکهای مخرب و کسبوکارهای تثبیتشده (از جمله نستله که اخیراً کیتکت گیاهی خود را رونمایی کرد)، بسیار محتمل است که با حرکت به اواخر سال، نوآوریهای بسیار مورد نیاز محصول را برانگیخت.
در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۳۱ ۱۳:۲۸:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #ظهور #عمده #بازار #شکلات #شیر #جو #دوسر #باعث #رشد #گسترده #تر #بازار #وگان #می #شود