از آنجایی که ما در شرف ارسال آخرین شماره CP برای مطبوعات هستیم، در اینجا مروری بر آنچه در داخل است برای تحریک اشتهای شما وجود دارد. من تصویر زرق و برق دار غلاف کاکائو روی جلد را به عنوان یادآوری از کجا شروع سفر برای ایجاد یک محصول شکلاتی انتخاب کردم. مشاور بیل ادواردز به این می پردازد که پس از آماده شدن لوبیا برای پردازش و نحوه انتخاب تجهیزات مناسب برای انجام این کار چه اتفاقی می افتد.

مثل همیشه، هدف ما از تولید شیرینی این است که اطمینان حاصل کنیم که به خوانندگان بین المللی خود یک دید کلی از آنچه در بازار شیرینی پزی در سرتاسر جهان اتفاق می افتد ارائه می دهیم. در این شماره، ما ویژگی هایی داریم که به طور خاص بر ایالات متحده، روسیه و جمهوری چک تمرکز می کنند، و همچنین ترکیبی معمول از مقالات عمومی تر در مورد تجهیزات، مواد تشکیل دهنده و بسته بندی.

قنادی‌های آمریکایی می‌گویند که از قرارداد مشارکت ترانس پاسیفیک که اخیراً نهایی شده است، خوشحال هستند، توافقی که باید پس از اجرا، عرضه شکر آنها را افزایش دهد و در عین حال حذف تدریجی تعرفه‌ها را برای بازارهای صادراتی مانند ژاپن و ویتنام فراهم کند. اد زویرن و همکاران در مورد معنای آن برای بخش شیرینی سازی ایالات متحده و بازار جهانی بیشتر بحث می کنند.

در مصاحبه ما با پل کالینز، مدیر عامل GNT انگلستان، درباره آنچه در بخش رنگ‌های غذایی در سراسر جهان اتفاق می‌افتد، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

در دو مقاله متمرکز بر بسته بندی ما، ریچارد پتر به دلایلی می پردازد که چرا تولید کنندگان ممکن است محصولات خود را به صورت آفلاین کدنویسی کنند و نایجل فلاورز مزایای بالقوه برچسب زدن قالب را در نظر می گیرد. مقاله ای در مورد چالش های کلیدی در بازار کیک و بیسکویت بریتانیا نیز خواندن جالبی دارد.

در نهایت، پیش نمایشی از مواد غذایی اروپا (Fi) و مواد طبیعی (Ni) را خواهید دید که از ۱ تا ۳ دسامبر در پاریس نورد ویلپنت برگزار می شود. منتظریم شما را آنجا ببینیم.



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۰۶ ۱۵:۴۲:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #طعمی #بین #المللی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *