بر اساس گزارش بهداشت عمومی انگلستان، این هفته مجدداً موضوع اصلی چاقی را مورد توجه قرار داده است، که مشخص شده است که به سطوح بحرانی در بریتانیا رسیده است، و طبق گفته بهداشت عمومی انگلیس، دو سوم بزرگسالان بریتانیایی دارای اضافه وزن هستند.
چنین آمارهای نگران کننده ای مدتی است که در مسیر اشتباه قرار گرفته اند و به نظر می رسد که همه گیری همه گیر در این زمینه هیچ لطفی به ما نکرده است و مصرف کنندگان به سطوح بیشتری از غذاهای راحت در قالب تنقلات و شیرینی ها روی می آورند. مضطرب و چالش برانگیز در چند ماه گذشته
البته در طول سالها فشار قابل توجهی بر روی این موضوع بر دولت وارد شده است، اما با توجه به پیشنهاد دولت مبنی بر ممنوعیت تبلیغات تلویزیونی، این فشارها در حال حاضر با صدای بلندی در حال بازگشت است. روی محصولات قبل از حوضه ۹ شب اما آیا این اصلاً تأثیری خواهد داشت؟ واضح است که به خودی خود این احتمال وجود ندارد، اما بسته ای از اقدامات شامل برچسب زدن کالری برای منوهای رستوران ها و کافه ها، به علاوه برنامه های آموزشی ممکن است به خوبی به این موضوع طولانی مدت نفوذ کند.
علاوه بر این، یکی دیگر از جنبه های عمیقا نگران کننده این وضعیت این است که طبق تحقیقات بهداشت عمومی انگلستان، اضافه وزن نه تنها منجر به خطر بیشتر دیابت نوع ۲ برای مصرف کنندگان می شود، بلکه چاقی نیز عاملی در میزان بقا در موارد شدید کروناویروس است. این امر به تصدیق دولت مبنی بر اینکه برای جلوگیری از موج دوم بیماری نیاز به یک کمپین بزرگ است، تسریع کرده است.
با این حال، همانطور که گروههای کمپین از جمله Action On Sugar اشاره کردهاند – بدون سیاست کلیدی که در مورد تمدید مالیات شکر بر نوشیدنیها در چند سال گذشته به بقیه بخشهای غذایی درخواست کرده است، انگیزه کمی برای تولیدکنندگان بزرگ منابع مالی را که به سختی تحت فشار قرار گرفته اند به سمت فرمول مجدد محصول در زمان رکود قریب الوقوع سوق دهند.
همانطور که دین بست، ویراستار Justfood.com در Globaldata خاطرنشان می کند، تولیدکنندگان در سراسر بخش ممکن است با چالش های شدیدتری از سوی دولت در زمینه انطباق مدل های خود برای پاسخگویی به نگرانی های غذایی تجدید شده مواجه باشند.
وی به تولید قنادی توضیح داد: وضع مالیات بر برخی مواد غذایی نسبت به اقدامات امروزی تأثیر مهمتری بر صنعت خواهد داشت و تولیدکنندگان را با انتخاب قیمتگذاری، جذب هزینه عوارض یا تلاش برای تغییر در دستهبندیهای محصولات انتخاب میکند. تغییر دستور غذا بسیار سخت تر از نوشابه ها است. تولیدکنندگان مواد غذایی که در بریتانیا کار می کنند ممکن است احساس کبودی کنند، اما اگر عقب نشینی کنند و فکر کنند، باید به این نتیجه برسند که اقدامات دولت می توانست سختگیرانه تر باشد.
تلاشهای قبلی برای معرفی چنین سیاستهایی منجر به اتهامات «دخالت دولت پرستار بچه» شده است، اما با افزایش شواهد در مورد شدت وضعیت، واضح است که ما از الگوی مشابه آمریکا پیروی کردهایم که در آن در حال حرکت، گزینههای فست فود در کنار مجموعهای از غذاهای فرآوریشده به سرعت در دو دهه گذشته رشد کردهاند که عادات مصرفکننده را شکل داده است، شاید برای بدتر شدن آن، در آن زمان.
در مورد شیرینیپزی، یکی از مؤثرترین کمکهایی که در خاطرات اخیر انجام شده است، تلاشهای عمدی برای کنترل سهم توسط تولیدکنندگان کلیدی بوده است، که تنها میتواند به عنوان یک نشانه دلگرم کننده، حتی اگر در برخی موارد، چنین اقداماتی دیده شود. آنها به عنوان “کوچک شدن تورم” برچسب خورده اند تا برخی از خوراکی های مورد علاقه ملت را کمی کوچکتر کنند، که برای برخی به وضوح به سختی می توان آنها را معده کرد.
در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) و از طریق شبکه های اجتماعی @laserstudio_ir
برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۱-۲۴ ۱۱:۴۲:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #صنعت #شک #دارد #که #آیا #ممنوعیت #تبلیغات #تلویزیونی #روی #خوراکی #ها #بر #کاهش #چاقی #تأثیر #می #گذارد #یا #خیر