در میان همه سرفصل‌های چالش برانگیز سال گذشته، مواجه شدن با اخبار کمی خوش‌بینانه‌تر که ما را با نوآوری جدید شیرینی‌پزی یک سرمایه‌گذاری آزمایشی ایالات متحده از یک ربات که به مشتریان در فروشگاهی در نیویورک خدمات می‌دهد، خوشامد آور است.

آیا راه‌اندازی سرور عصر فضایی ما توسط مریخ رایگلی به نام «اسمایلی» و توصیه‌هایی در مورد خوراکی‌های شیرین می‌تواند منادی یک طلوع جدید درخشان در خرده‌فروشی باشد؟ یا آیا این احتمالاً برای بازدیدکنندگان فروشگاهی که نیاز به حواس‌پرتی دیجیتالی از زمان همه‌گیری دارند، چیزی شبیه به یک رفتار گاه به گاه ثابت می‌کند؟

مطمئناً، همکاری با یک شرکت روباتیک (Savioke) برای حرکت در هفته گذشته، در اوج یک بیماری همه گیر، زمانی که آنهایی که به اندازه کافی شجاع هستند که وارد فروشگاه ها شوند، تمام تلاش خود را می کنند تا فاصله اجتماعی را تضمین کنند، بسیار هوشمندانه به نظر می رسد، چه بهتر از یک دستیار مکانیکی که نه. فقط برخی از گزینه های شاد را در شیرینی پزی ارائه می کند، اما همچنین می تواند مقداری ضدعفونی کننده را نیز به شما بدهد.

یک چیز مطمئن است، بدون شک تحقیقات بازار و آمار و ارقام زیادی توسط این غول شیرینی پزی آمریکایی انجام خواهد شد، زیرا همچنان به یافتن راه‌های مبتکرانه‌تری برای تعامل با مصرف‌کنندگان در میان یک میدان رقابتی که فرصت‌های کمی دارد، می‌یابد. با لغو نمایشگاه شیرینی و تنقلات ایالات متحده در تابستان گذشته به دلیل بحران کووید، با پایگاه سنتی طرفداران خود تعامل داشته باشد.

بنابراین، داشتن یک ربات در تعامل با مشتریان، مطمئناً یک بخش بازاریابی چشم نواز است که احتمالاً در ذهن مردم باقی می‌ماند، اگرچه این امر در مقیاس انبوه در مجموعه وسیعی از مراکز خرید ایالات متحده قابل اجرا باشد یا به طور بالقوه به اروپا صادر شود. و دورترها سوالی سخت برای قضاوت است. با توجه به اینکه بیشتر جنبه‌های دیگر زندگی ما به نظر می‌رسد در جهت دیجیتالی‌شده‌تر پیش می‌روند، ربات‌های خرده‌فروش دیگر واقعاً مانند چیزهای علمی تخیلی به نظر نمی‌رسند.

اما اگر همه‌گیری یک واقعیت کلیدی را به ما یادآوری کرده باشد، این است که ما یک گونه اجتماعی هستیم که به سطحی از تعامل انسانی نیاز داریم، که در طول سال گذشته برای بسیاری از ما به شکلی بی‌سابقه ممنوع شده است. مردم تمایل به خرید دارند تا احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند و همچنین نیازهای هفتگی را دریافت کنند، و در بیشتر موارد، برای آن تعاملات انسانی کوچک در فروشگاه ارزش قائل هستند. بنابراین حداقل به نظر من، اگر دستیاران فروشگاه برای همیشه توسط همتایان دیجیتالی خود از دست داده شوند، واقعاً روز غم انگیزی خواهد بود، اما اگر وارد طلوع ثابت عصر خرده فروشی شویم، اصلاً من را شگفت زده نمی کند. cobot فضای فروشگاه ما را به اشتراک می گذارد.

نیل بارستون، سردبیر تولید شیرینی.
در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir




برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۳۰ ۱۰:۳۹:۰۶
عناوین بصورت هشتگ: #شیرینی #پزی #جای #خود #را #در #نوک #یک #انقلاب #خرده #فروشی #رباتیک #بالقوه #می #گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *