یکی از ویژگی‌های اصلی نسخه بعدی ما این است که بر طیف سالم‌تری از قفسه‌های قنادی در سراسر جهان تمرکز کند.

منصفانه است که بگوییم در یکی دو سال گذشته چیزی شبیه به انفجار میان وعده‌ها و بارهای پروتئینی تقویت‌شده از نظر تغذیه‌ای وجود داشته است که نشانگر قوی برای آنچه در این بخش ممکن است را نشان داده است.

از آنجایی که مصرف کنندگان خواستار طیف وسیع تری از گزینه ها برای مواد غذایی خود از جمله شیرینی جات هستند، تولیدکنندگان برای ارائه راه حل های موثر برای این بخش تحت فشار قرار گرفته اند.

یکی از بخش‌هایی که قبلاً تا حدودی عقب مانده بود، بازار شکلات است، که شاهد بوده است توسعه‌دهندگان محصولات با روش‌های کاهش قند دست و پنجه نرم می‌کنند بدون اینکه طعم و مزه‌ای که از طریق طیف‌های سنتی میله‌ها به دست می‌آید را از دست بدهند.

برخی از ناظران تردید دارند که آیا تلاش برای دستیابی به این هدف با محصولات افراطی یک هدف واقعی است، اما به اعتبار شرکت‌های بزرگ از جمله نستله و مارس، جایگزین‌های شکر کاهش‌یافته برای طیف‌های میله‌های معمولی اکنون در حال ظهور هستند.

این هفته گذشته از بازگشت به گروه Plamil Foods در کنت، بریتانیا لذت بردم، که با افتخار پرچم محصولات وگان را به اهتزاز درآورده است، و اکنون با جایگزینی شکلات بدون لبنیات خود یعنی So Free range از موفقیت برخوردار است.

آخرین محصول اضافه شده به این سری، محصول صاف بدون شکر (حاوی کمتر از ۴٪ شکر) است و نتایج بسیار دلگرم کننده است. در حالی که می دانید این لبنیات نیست، نارگیل شیرین و بافت دلپذیر آن نشان داده است که ایجاد طیف های سالم تر کاملا امکان پذیر است.

این روندی است که با عجله ناپدید نمی شود، به خصوص با اعمال فشار دولت بر این موضوع از طریق بهداشت عمومی انگلیس، که خواستار کاهش ۲۰ درصدی شکر در قنادی های بریتانیا تا سال آینده است.



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۳-۲۰ ۱۳:۵۰:۰۸
عناوین بصورت هشتگ: #شیرینی #های #سالم #تر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *