شام با لیگ متخصصان
در ژوئن امسال، ما به تولید رویدادی برای L’Oréal کمک کردیم که در آن گروهی از اینفلوئنسرها را در یک مهمانی شام میزبانی کردند و لیگ تازهتاسیسشده خود را به ارائه ارائههای جذاب در مورد روتینهای پوستی خود دعوت کردند.
این رویداد در مکانی به نام مرغ کوچک برنامه ریزی شده بود. عزیزم بود! این رستوران که در قلب میامی قرار دارد، با گلها، صندلیهای قدیمی و طرحهای بسیار متنوع تزئین شده است تا مهمانها بنشینند و ما محصول را روی آن بچینیم.
هنگامی که شما در حال تولید رویدادی برای یک برند هستید، برندسازی خلاق کلیدی است. این تمام ماجراست! در این رویداد چندین لحظه برندسازی با دستمالهای کوکتل مارک دار، بالشها و کیفهای همراه داشتیم که به هر مهمان پر از محصولات، رنگ آنها با پایهها و رنگهای مو، لوازم ثابت شخصیشده و یک روسری زیبا هدیه دادیم. اما کالای مارک مورد علاقه من، فن های سفارشی و نقاشی شده با دست بود که ما از مگی برای ما ساختیم. او آنها را میخکوب کرد. آنها بسیار سرگرم کننده بودند و می خواندند: Porque tu lo vales که به معنی چون ارزشش را دارید در اسپانیایی. عشق عشق!
بهعنوان یک محصول و لحظهای متمرکز، ما یک «کافه رنگ» ایجاد کردیم که در آن بالابرهای چوبی سفید شسته شده و گلهای زیادی را برای ایجاد یک ظاهر کافه فرانسوی و پاریسی برای مجموعهای از محصولات مراقبت از مو L’Oréal راهاندازی کردیم. خیلی سرگرم کننده بود و فرصتی عالی برای عکس گرفتن.
دور جلو و کنار مرغ کوچولو یک تراس زیبا با بوته های گل و چترهای زیبا پوشیده شده است. فضای بیرونی عالی ترین فرصت برای قرار دادن محصول و عکس های خیره کننده بود.
ما با لمسهای منحصربفرد و خلاقانه در سرتاسر فضا با منوهای طراحی شده سفارشی ادامه دادیم که شامل چاپ فویل رزگلد متالیک، برجهای ایفل سفید که در سرتاسر میزهای شام طراحی کردهایم، گلهای زیبا که توسط گلفروشی که من با محلی در پونته ودرا کار میکنم چیده شده بود. : Fleurs De Vedra و در آخر، عکسهای هر مهمان که توسط Artifacts Uprising در یک بلوک عکس چاپ و استایل داده شده است.
این خیره کننده ترین رویداد بود و مهمتر از آن، مشتریان از نتیجه هیجان زده شدند و مهمانان از آن لذت بردند!
برگرفته و ترجمه از aprettycelebration.com
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۹-۲۸ ۰۳:۳۰:۰۴
عناوین بصورت هشتگ: #شام #با #لیگ #متخصصان