یکی از بزرگترین اخبار فوری این هفته بدون شک تصمیم به بستن تمام فروشگاه های Thorntons در بریتانیا در بحبوحه چالش های تجارت همه گیر مداوم بود که در مجموع ۶۰۰ شغل در این تجارت بسیار گرامی را تحت تأثیر قرار داد.

با بیش از ۱۰۰ سال سابقه این شرکت به عنوان بخشی از خیابان های مرتفع سنتی بریتانیا، خروج شوکه کننده آن به لیست تلفات فزاینده خرده فروشان کلیدی در سال گذشته می افزاید – نشان دهنده تغییرات عمده ای در آینده برای نحوه انتخاب شرکت ها برای تجارت در آینده است.

از آنجایی که بسیاری از شرکت‌ها در میان قرنطینه‌های پی در پی مجبور به تعطیلی با شرایط سختی هستند، حتی سطحی از حمایت دولت در قالب طرح‌های مرخصی ممکن است برای اطمینان از دوام آینده آنها کافی نباشد.

بنابراین به نظر می رسد Thorntons در شکل فیزیکی خود که در سال ۱۹۱۱ زندگی خود را در شفیلد به عنوان یک شرکت فروتن آغاز کرد، در دهه های آینده به یکی از دارایی های کلیدی شیرینی سازی بریتانیا تبدیل شد. تنها شش سال پیش، این شرکت توسط Ferrero به مبلغ ۱۱۲ میلیون پوند خریداری شد. این کشور قصد خود را برای حفظ آنلاین برند سنتی بریتانیایی اعلام کرده است.

با این حال، به طور قابل توجهی برای نوسازی شبکه ۶۱ فروشگاهی خود در سراسر کشور سرمایه گذاری کرده بود، اما حتی این استراتژی نیز به ظاهر تحت تأثیر ناخوشایندترین بیماری همه گیر قرار گرفته است، که تأثیر عمده ای بر بسیاری از بخش های صنعت گذاشته است، به طوری که کشور اکنون مجموعاً با موارد بیشتری مواجه است. بیش از ۲ تریلیون پوند بدهی برای مقابله با پیامدهای وضعیت یک قرن.

همانطور که در سال گذشته گزارش داده‌ایم، فروشگاه‌ها به طور فزاینده‌ای به دنبال بازیابی درآمدهای خود از طریق تجارت آنلاین بوده‌اند، و منصفانه است که بگوییم برخی از بخش‌ها هستند که به‌نظر می‌رسد به خوبی عمل کرده‌اند – به‌ویژه در مورد میان‌وعده‌ها رشد چشمگیری داشتند.

اما به نظر می‌رسد که بخش شکلات‌های ممتاز رقابتی چالش‌های منحصربه‌فرد خود را ایجاد کرده است – در حالی که به نظر می‌رسد مصرف‌کنندگان شیرینی‌های گران‌قیمت بیشتری می‌خورند، اما به‌طور فزاینده‌ای برای انتخاب با گزینه‌های انتخابی ضعیف هستند.

این به نوبه خود چالش خاصی را برای Thorntons ایجاد کرد، زیرا به چالش‌های تجاری در دوران شیوع بیماری همه‌گیر اشاره کرده بود که متأسفانه به نظر می‌رسد عمیق‌تر شده است زیرا فروشگاه‌ها در دوازده ماه گذشته مجبور به بستن کرکره‌های خود شده‌اند.

در حالی که این شرکت تأیید کرده است که فروشگاه‌هایش بسته خواهند شد، اما گفت که همچنان به تجارت آنلاین متعهد است – که خود جای تعجب نیست، زیرا تعدادی از مشاغل شیرینی‌پزی این شانس را دارند که وب‌سایت‌ها و عرضه‌های آنلاین خود را در طول سال ۲۰۲۰ به طور قابل توجهی ارتقا دهند.

از نظر عادات مصرف کننده، این وضعیتی است که منحصر به فرد در بریتانیا نیست. همانطور که هفته گذشته تولید شیرینی جات اشاره کرد، انجمن ملی قنادی ایالات متحده فاش کرد که در سال گذشته شاهد افزایش ۷۵ درصدی فروش آنلاین شیرینی‌جات بوده و به فروش ۳ میلیارد دلاری رسیده است، در حالی که فروشگاه‌های اینترنتی دیگر به عنوان یک «لوکس خوب» دیده نمی‌شوند، بلکه بخشی ضروری از شرکت‌ها هستند. ابزارهای معاملاتی

بنابراین، جالب است که ببینیم باقی‌مانده سال ۲۰۲۱ چگونه از نظر چگونگی تلاش‌های خرده‌فروشی فیزیکی برای بازیابی در سراسر جهان به پایان می‌رسد، یک چیز مطمئن است، شرکت‌ها باید سخت کار کنند تا یک بار دیگر مردم را وسوسه کنند تا الگوهای قبلی را بازیابی کنند. تجارتی که در آن خیابان های بزرگ نیروی محرکه بسیاری از اقتصادها بودند.

نیل بارستون، سردبیر، تولید شیرینی

در تماس باشید (ایمیل محافظت شده) یا از طریق شبکه های اجتماعی: @laserstudio_ir




برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۸-۲۸ ۱۳:۱۴:۰۵
عناوین بصورت هشتگ: #سرنوشت #تعطیلی #فروشگاههای #تورنتون #چالشهای #بیشتری #را #در #خیابان #ایجاد #میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *