۱۱ فوریه ۲۰۱۱ – من کاملاً در مورد اینکه مصرف کنندگان از قنادی خود چه می خواهند و تولید کنندگان باید برای جلب رضایت آنها چه کاری انجام دهند سردرگم هستم!

این هفته من در کنفرانس Reformulate شرکت کردم، که اگرچه به طور خاص صنعت شیرینی سازی را هدف قرار نداد، بلکه صنعت غذا را به طور کلی هدف قرار داد، در مورد فرمول مجدد غذاها برای سالم تر کردن آنها، از جمله اقلام نانوایی، شکلات و بیسکویت به عنوان نمونه بحث شد. ایده شیرینی‌پزی سالم روندی است که من در ISM نیز به آن توجه کردم و بسیاری از قنادی‌ها برای تولید محصولات با شکر، چربی و نمک کمتر احساس فشار می‌کنند. با این حال، کاهش موادی مانند شکر می تواند بر حس و طعم دهان تأثیر بگذارد. علاوه بر این، افزودن شیرین کننده ها به عنوان جایگزین شکر می تواند باعث ایجاد طعم تلخ شود.

همچنین این هفته یک ویترین محصول توسط PCB Creation را مشاهده کردم که یک بار کلمه “سالم” را ذکر نکرده بود. ویترین نشان می دهد که شیرینی پزی یک لذت است و باید سرگرم کننده باشد. محصولات نمایش داده شده کاملاً زیبا بودند، رنگ های روشن و تزئینی داشتند. هر محصول می تواند برای رویدادها یا مناسبت های مختلف شخصی سازی شود. طعم و ظاهر این محصولات به هیچ وجه به خطر نیفتاد.

بنابراین… مصرف کنندگان چه می خواهند؟ من شخصاً احساس می‌کنم که اگر سعی می‌کردم سالم‌تر باشم، یک شکلات نمی‌خرم، زیرا کالری آن کاهش یافته یا با امگا ۳ غنی شده است، میوه یا سبزیجات را انتخاب می‌کنم. من شیرینی‌پزی را به عنوان یک خوراکی می‌بینم و فکر می‌کنم تولیدکنندگان باید روی خوش طعم بودن آن تمرکز کنند، بدون اینکه نگران محتوای کالری باشند.

به من ایمیل بزنید و نظر خود را به من بگویید؟

افکار شما:

“من کاملا موافقم.

روند “مواد غذایی” که حداقل ۲۰ سال است در ایالات متحده وجود دارد، در بخش های خاصی مناسب و مرتبط است، اما برای من، نه در شیرینی سازی. همانطور که شما می گویید معمولاً طعم به خطر می افتد.

«شکلات دوستدار دندان» مظهر این نوع روند/مد است و هرگز تعجب من را از این که شرکت‌های بزرگ به دنبال چیزی هستند که همیشه بخش کوچکی از بازار خواهد بود، صرف زمان و تلاش می‌کنند، ندارد.

«برچسب تمیز، محصولات با منشأ خوب که مایل‌های غذا را به حداقل می‌رسانند، پایبند باشید و به خاطر داشته باشید که چرا مصرف‌کننده شما کاری را که انجام می‌دهد می‌خرد.

«وقتی خوشحالی شیرینی بخور

«وقتی شرایط سخت است شیرینی بخورید تا خود را شاد کنید.

“به همین دلیل است که شکلات نسبتاً قوی ضد رکود است”

تونی مایکوک

مواد تشکیل دهنده HB

“من به نظرات شما در خبرنامه تولید قنادی در مورد این موضوع علاقه مند شدم که در آن می گویید که تولید کنندگان باید روی شیرینی و تا حد امکان خوشمزه بودن و بدون نگرانی در مورد کالری تمرکز کنند.

“من کاملا موافقم – اما – در این زمینه، اگر کارهایی وجود دارد که می توان برای بهبود ویژگی های تغذیه ای محصول و حفظ طعم، بافت و غیره انجام داد، آیا ما نباید این کار را انجام دهیم؟ یک مثال خوب حذف محصول است. چربی‌های نیمه هیدروژنه از شیرینی‌پزی‌ها برای هیچ‌کس مفید نبودند و اکنون تقریباً همه آنها حذف شده‌اند، در حالی که ویژگی‌های محصول از نظر طعم، بافت و غیره حفظ شده‌اند انجام شود اما انجام شده است.

“به طور مشابه، اگر بتوانیم همین کار را با چربی های اشباع انجام دهیم، آیا نباید به این هدف نیز دست یابیم؟ من فکر می کنم تا زمانی که ویژگی های حسی محصول (هرچند شما اینها را تعریف کنید) به خطر نیفتد، باید هدف خود را داشته باشیم. محصولی تا حد امکان سالم در آن محدودیت ها.

جف تالبوت

مشاور چاق

مطالب مرتبط



برگرفته و ترجمه از confectioneryproduction
منتشر شده در لیزراستودیو در ۲۰۲۴-۰۹-۰۴ ۱۴:۰۵:۰۷
عناوین بصورت هشتگ: #سردرگمی #قنادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *